خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با انواع مختلف رژیم لاغری سریع آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید.


 
قيمت 0ريال

با انواع مختلف رژیم لاغری سریع آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید.
با انواع مختلف رژیم لاغری سریع آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید.

لاغری سریع بدون استفاده از رژیم های لاغری بر پایه دو اصل است:

1. بنا بر دلایل ژنتیکی بدن شخص باعث تجمع چربی در نقاط مختلف بدن نمی شود

2. مغز و تفکر انسان قابلیت هایی باور نکردنی دارند.

پزشکان و متخصصان تغذیه در قدم اول به بیماران خود یک رژیم لاغری اصولی را پیشنهاد می کنند. اما برخی افراد به دنبال رژیم های لاغری سریع عستند. بنابر این در ادامه با یک نمونه از رژیم های لاغری سریع آشنا می شوید و می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

رژیم لاغری سریع و موثر

رژیم های غذایی با کنترل مواد غذایی مصرف شده، باعث لاغری سریع می‌شوند. تا کنون هشت رژیم غذایی کارآمدی خود را ثابت کرده و باعث کاهش وزن و خصوصا تجمع چربی در نقاط مختلف بدن شده‌اند. اسامی این هشت رژیم به ترتیب: پالئو، وگان، کم کربو، دوکان، کم چرب، اتکینز، اچ سی جی و زون بوده که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. این رژیم‌ها را بررسی کنید تا ببینید کدام یک با شرایط شما همخوانی داشته و برای شما بهتر است. یادتان باشد که رژیم لاغری سریع تنها در صورتی مفید است که بتوانید بعد از آن، وزن خود را حفظ کنید. و هیچوقت به عنوان بهترین روش لاغری توصیه نمی شود.

رژیم اتکینز

یکی  از شاخه‌های رژیم کم کربو، اتکینز بوده که به دلیل موفقیت بسیار زیاد، محبوبیت فراوانی پیدا کرد. در رژیم Atkins، فرد مصرف کربوهیدرات را کاهش داده و به جای آن، پروتئین و چربی بیشتری دریافت می‌کند. بدین ترتیب، فرایند کاهش وزن و لاغری سریع، به شکل بهتری اتفاق می‌افتد. اولین اثر رژیم لاغری اتکینز، کاهش اشتها است و بنابراین، فرآیند لاغری به صورت خودکار به جریان افتاده و به مرور زمان، کاهش وزن اتفاق می‌افتد.

اتکینز که هنوز هم در حال مطالعه بوده و محققان اعداد و ارقام متفاوتی از میزان اثرگذاری آن ارائه کرده‌اند، در چهار گام کلی اتفاق می‌افتد. در گام اول، مصرف کربوهیدرات به کمتر از 20 گرم در طول روز کاهش یافته و این کار برای چهارده روز ادامه می‌یابد. با رسیدن به وزن مناسب (بر مبنای شاخص توده بدنی)، سه مرحله‌ی دیگر آغاز شده و میزان کربوهیدرات افزایش می‌یابد. این رژیم باید تحت نظر فرد متخصص اجرا شود.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت