خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام میشود؟


 
قيمت 0ريال

عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام میشود؟
عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام میشود؟

یکی از پدیده های زندگی ماشینی و مدرن که منجر به تغییر سبک زندگی، نوع تغذیه و فعالیت های بدنی افراد شده، معضلی به نام چاقی و اضافه وزن است. یکی از جدیدترین روش‌ها برای کاهش وزن سریع، نوعی عمل لاغری به نام عمل اسلیو معده است.

عمل اسلیو معده چگونه انجام می شود؟

این روش معمولا به صورت لاپاراسکوپیک انجام می شود که در آن ابزارهای باریکی از طریق چندین برش در قسمت فوقانی شکم وارد بدن می شوند. در حین عمل اسلیو معده حدود ۷۰ درصد معده برداشته می شود و معده شکلی لوله مانند پیدا می کند که تقریبا به اندازه و شکل یک موز است.

کاندیدای مناسب عمل اسلیو معده

جراحی اسلیو معده عموما زمانی انجام می شود که روش های دیگر مانند رژیم غذایی و فعالیت های جسمانی نتیجه در بر نداشته اند. این افراد از انواع غذاهای سیر کننده استفاده کرده اند اما نتوانسته اند که کاهش وزن داشته باشند. همچنین غذاهای کم کالری نیز به این افراد کمک نکرده است.

بطور کلی این جراحی برای افراد دارای شرایط زیر مناسب است:

افراد دارای شاخص توده بدنی BMI 40 یا بالاتر ( چاقی شدید ).

افراد دارای BMI 35 تا ۳۹.۹ که دیگر مشلات جدی مربوط به چاقی مانند دیابت نوع ۲، فشار خون بالا و یا آپنه خواب شدید را نیز مبتلا هستند. در برخی موارد اگر BMI فرد بین ۳۰ تا ۳۴ باشد و به برخی بیماری های خطرناک دیگر مربوط به چاقی نیز دچار باشد ممکن است انواع خاصی از جراحی چاقی توصیه شود.

همچنین فرد باید تمایل به این داشته باشد که تغییراتی دائمی در زندگی خود ایجاد کند تا به سبک زندگی سالم تری منجر شود. ممکن است فرد نیاز به این داشته باشد تا در برنامه های فالو آپ بلند مدت که شامل کنترل تغذیه، سبک زندگی و رفتار و وضعیت سلامت  و ورزش برای لاغری فرد می شود.

آن‌چه که در نهایت باید بدانید

در نهایت باید بدانید که داشتن آرامش و پا پس نکشیدن از ادامه راه می‌تواند اصلی‌ترین گزینه در به‌موفقیت‌رسیدن این جراحی باشد. این موضوع را باید آویزه گوشتان کنید که برخلاف جشن آمردادگان که جاودانگی طبیعت را جشن می‌گیرد، شما فرسنگ‌ها با جاودانگی فاصله دارید و این رژیم هم در کنار تمام مزایا و معایبی که دارد فقط به بالارفتن کیفیت زندگی شما کمک می‌کند.

منبع: https://www.dritm.ir/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت