خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری یک ماهه


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری یک ماهه
رژیم لاغری یک ماهه

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در طول روز، بارها جلوی آینه بایستید و به شکم و پهلوهای خود با ناراحتی چشم بدوزید. یا شاید پیش آمده باشد که دائماً خودتان را با زنان و مردان لاغری که در رسانه‌ها می‌بینید، مقایسه کرده و غبطه بخورید.

اما تصمیم برای کاهش وزن فقط به کلیشه‌های زیبایی محدود نمی‌شود. در واقع انگیزه‌ی اصلی برای کاهش وزن، باید سلامتی و دوری از بیماری‌های مربوط به چاقی باشد. افرادی که به دنبال انواع عمل لاغری نیستند و می خواهند با کمک یک رژیم لاغری کاهش وزن داشته باشند به دنبال رژیم لاغری یک ماهه می روند.

در ادامه شما را با انواع رژیم لاغری یک ماهه که تمامی آن‌ها استاندارد و قابل قبول هستند آشنا می‌کنیم.

انواع رژیم لاغری یک ماهه

امروزه رژیم‌های غذایی بسیاری وجود دارد که از قضا بیشتر آن‌ها مفید و موثر هستند. اما نکته‌ی اصلی این‌جا است که شما باید دنبال رژیمی بگردید که آن را دوست دارید و می‌توانید در دراز مدت به آن پایبند باشید.

رژیم لاغری کم کربوهیدرات

رژیم غذایی کم کربوهیدرات و کامل برای افرادی مناسب است که می‌خواهند وزن خود را کاهش داده و بدن سالم‌تری داشته باشند. این نوع رژیم غذایی انعطاف‌پذیر است و به شما این امکان را می‌دهد تا میزان کربوهیدرات مصرفی خود را بسته به نیازها و اهداف‌تان از رژیم غذایی تنظیم کنید.

این رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات، گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل و چربی است؛ اما نشاسته، کربوهیدرات و غذاهای فرآوری شده‌ی کمی دارد. استفاده از غذاهای کم کالری دراین روش بسیار مهم است.

رژیم لاغری مدیترانه ای

رژیم مدیترانه ای، یک رژیم غذایی فوق‌العاده است که به طور کامل مورد مطالعه قرار گرفته است. این رژیم غذایی به ویژه در پیشگیری از بیماری‌های قلبی نقش به‌سزایی دارد و همان‌طور که از اسمش مشخص است، روی غذاهایی که معمولاً در قرن بیستم در منطقه‌ی مدیترانه مصرف می‌شد، تاکید می‌کند.

رژیم غذایی مدیترانه‌ای، مقدار زیادی سبزیجات، میوه، ماهی، مرغ، غلات کامل، حبوبات، لبنیات و روغن زیتون طبیعی را شامل می‌شود. انواع غذاهای سیر کننده به شما در این رژیم به شما کمک بسزایی می کند.

رژیم لاغری یک ماهه رایگان

در رژیم لاغری یک ماهه رایگان، شما می‌توانید بدون نگرانی هر سه وعده غذایی خود را میل کنید. در این رژیم هر سه گروه کربوهیدرات، پروتئین و چربی‌ها به میزان لازم گنجانده شده اند. گاهی حذف برخی مواد غذایی مهم نظیر چربی، کربوهیدرات و… می‌تواند باعث کمبود برخی ویتامین‌ها و مشکلات شدید کبد، کلیه، پوست و مو شود.

متأسفانه برخی از رژیم‌ها تنها با هدف سودجویی برخی افراد طراحی شده اند. شاید در دو سه روز یا هفته اول رژیم بتوانید میزان زیادی از وزن خود را کم کنید. اما باید بدانید غالب وزن از دست داده، آب بدن است که می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی برای کلیه شما شود. در برخی رژیم‌ها، مصرف کربوهیدرات قطع یا بسیار کم می‌شود که می‌تواند مشکلات زیادی نظیر خستگی، افسردی، بد خلقی و دیگر مشکلات روحی را در پی داشته باشد.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت