خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم چاقی سالم و افزایش وزن سریع


 
قيمت 0ريال

رژیم چاقی سالم و افزایش وزن سریع
رژیم چاقی سالم و افزایش وزن سریع

وقتی به یک جامعه همانند امریکا نگاه می کنیم، می بینیم که افراد زیادی از مشکلات چاقی و اضافه وزن رنج می برند. اما افرادی هم هستند که به دلیل لاغری بیش از حد دچار مشکل شده اند. لاغری به اندازه چاقی می تواند مشکل ساز باشد و سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین به این افراد یک رژیم چاقی توصیه می شود.

اما باید بدانید که چاق شدن و پیدا کردن یک رژم چاقی به معنای خوردن غذاهای ناسالم و یا فست فود نیست. بلکه برای چاق شدن نیز باید از یک رژیم چاقی اصولی استفاده کنید.

کمبود وزن به چه معناست؟

افرادی دچار کمبود وزن هستند که با محاسبه شاخص توده بدنی آنها به عددی کمتر از 18 و نیم برسیم. تحقیقات دانشمندان نشان داده است که این افراد جرم بدنی کمی دارند و دچار کمبود وزن هستند. همچنین افرادی که BMI آنها بیش تر از 30 باشد، جزو دسته افراد چاق محسوب می شوند.

افرادی که دچار اضافه وزن شدید هستند و از چاقی رنج می برند، می توانند از یک رژیم لاغری سالم استفاده کنند. اما افرادی هستند که پس از استفاده از ورزش برای لاغری و رژیم غذایی برای لاغری نا امید شده و به دنبال یک راه سریع تر برای لاغری و کاهش وزن می گردند. به این افراد انواع عمل های لاغری و عمل اسلیو معده توصیه می شود.

عوارض کمبود وزن چیست؟

پیدا کردن یک رژیم چاقی مناسب بسیلر سخت است و این امر دغدغه بسیاری از افراد است. کمبود وزن می تواند به اندازه اضافه وزن و چاقی مفرد مضر باشد. می توان بیان کرد که ارتباط کمبود وزن با خطر ابتلا به مرگ زود هنگام در مردان 140 درصد و در زنان 100 درصد بیشتر بود.

لیست غذاهای چاق کننده

افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند باید از انواع غذاهای چاق کننده استفاده کنند. به صورت خلاصه و تیتروار باید بگیم که برای افزایش وزن باید از مواد غذایی پر کالری مایع مثل اسموتی ، آب میوه ، معجون و مغزها و خرما و جوانه گندم و کره بادام زمینی استفاده کنید.

برای افرادی هم که به دنبال کاهش وزن هستند، استفاده از لیست غذاهای سیر کننده می تواند بسیار کمک کننده باشد.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت