خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لاغری سریع با رژیم سه روزه ارتشی


 
قيمت 0ريال

لاغری سریع با رژیم سه روزه ارتشی
لاغری سریع با رژیم سه روزه ارتشی

افرایش وزن امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد است . افرادی که دچار این معضل هستند به دنبالی راهی برای لاغری و کاهش وزن می گردند. اما لاغری امری نیست که به سرعت اتفاق بیافتد. یکی از رژیم های لاغری سریع که شما را در عرض سه روز دچار کاهش وزن می کند، رژیم لاغری سه روزه می باشد. افرادی که به دنبال یک رژیم لاغری سریع هستند می توانند از رژیم ارتشی یا سه روزه استفاده کنند. اما دسته رژیم های لاغری سریع معضلاتی هم دارند که در ادامه با آن ها و انواع روش های لاغری آشنا می شوید.

انواع رژیم های لاغری

رژیم لاغری انواع مختلفی دارند که هر کدام بازخورد خاص خود را دارد. رژیم های لاغری به 2 دسته رژیم لاغری سریع و رژیم لاغری اصولی تقسیم می شوند. استفاده از رژیم لاغری اصولی توسط پزشکان به عنوان بهترین روش لاغری معرفی می شود.

رژیم لاغری سه روزه

رژیم لاغری سه روزه، جزء دسته رژیم های سریع است که به شما کمک می کند در طول سه روز و به کمک یکسری غذاهایی که در عین سبک بودن انرژی لازم را برای کارهای روزمره شما فراهم می کنند،4.5کیلو کم کنید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید. توجه داشته باشید که هنگام انجام این رژیم غذایی، بایستی فقط مقدار غذایی که در رژیم آمده استفاده کنید، نه بیشتر و نه کمتر. در غیر اینصورت کاهش وزن بدنتان به وقوع نخواهد پیوست. لذا دراین برنامه ، بایستی تمام اعمال و کارهای روزانه خود را براساس این رژیم طراحی و اجرا کنید. لازم به ذکر است که در هنگام این رژیم سه روزه نباید ورزش انجام دهید.

انواع ورزش های لاغری

ورزش برای لاغری یکی از روش هایی است که به وسیله آن به راحتی می توانید دچار کاهش وزن شوید. لاغری های موضعی نیز ورزش های خاص خود را دارد. برای مثال افرادی که دچار اضافه وزن در نواحی شکم و پهلو هستند می توانند از ورزش برای لاغری شکم استفاده کنند.

انواع عمل های لاغری

جراحی لاغری آخرین سنگر برای لاغری و کاهش وزن محسوب می شوند. افرادی که از روش های دیگر نتیجه مورد نظر را دریافت نکرده اند می توانند با محاسبه bmi میزان شاخص توده بدنی و مقدار اضافه وزن خود را دریابند. همچنین با مشورت جراح لاغری عمل لاغری مورد نظر را پیدا کنند. امروزه معروف ترین عمل لاغری عمل اسلیو معده نام دارد.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت