خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند استفاده کنید.


 
قيمت 0ريال

از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند استفاده کنید.
از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند استفاده کنید.

افراد زیادی را می بینیم که دچار ترس و یا پشیمانی قبل از عمل اسلیو شده اند. استفاده از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند می تواند بر روی این افراد تاثیر خوبی بگذارد.

اگر قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید، حتماً از راهنمایی افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید چرا که می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد و باعث آمادگی بیشتر شما شود. اما بهتر است در ابتدا با عمل اسلیو معده آشنا شوید.

عمل اسلیو معده چیست؟

امروزه افراد زیادی به چاقی و اضافه وزن مبتلا هستند. افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بیش تر از 30 باشد می توانند از جراحی لاغری برای کاهش وزن و لاغری استفاده کنند. عمل های لاغری انواع مختلفی دارد که بهترین و رایج ترین آن عمل اسلیو معده نام دارد. اسلیومعده در انگلیسی به معنای آستین است. این امر بدین معناست که حدود 70 درصد از معده حذف شده و از آن تنها به اندازه یک آستین باقی می ماند.

مراقبت های پس از اسلیو معده

مراقبت های پس از اسلیو معده یکی از عوامل مهمی است که به اندازه تجربه جراح لاغری مهم است. رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده یکی از رژیم های تجویز شده توسط پزشک است که شما موظف به رعایت آن هستید.

عوارض اسلیو

چیزی که باعث ترس افراد از اسلیو معده می شود، عوارض اسلیو معده است. اسلیو معده یکی از امن ترین عمل های لاغری است اما باید بگوییم که حتی اسلیو معده نیز عوارضی دارد.

از جمله عوارض جدی و خطرناک عمل اسلیو و البته نادر عبارتند از:

· خونریزی بیش از حد

· نشتی محتویات معده

· لخته شدن خون (ترومبوز)

· آبسه شکمی

· عفونت

· واکنش های جانبی به بیهوشی

· مشکلات ریه یا تنفسی

هزینه عمل اسلیو معده

یکی از سوالاتی که قبل از عمل اسلیو پرسیده می شود این است که هزینه عمل اسلیو معده چقدر است؟ در واقع نمی توان رقم دقیقی به عنوان هزینه جراحی اسلیو اعلام کرد زیرا این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت