خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مسیر لاغری را با محاسبه شاخص توده بدنی هموار کنید.


 
قيمت 0ريال

مسیر لاغری را با محاسبه شاخص توده بدنی هموار کنید.
مسیر لاغری را با محاسبه شاخص توده بدنی هموار کنید.

شاخص توده بدنی یکی از عواملی است که محاسبه آن در مسیر لاغری و کاهش وزن به شما کمک بزرگی می کند. شاخص توده بدنی bmi میزان چاقی و لاغری و یا همان میزان اضافه وزن افراد را نشان می دهد که پس از آن می توانید با استفاده از رژیم لاغری استفاده کنید.

در پاسخ به سوال فرمول شاخص توده بدنی چیست باید بگوییم که محاسبه bmi از طریق تقسیم وزن بر مجذور قد به دست می آید.

چاقی را چگونه درمان کنیم؟

تنها راه درمان چاقی رفتن به سراغ روش های لاغری است.

شما پس از محاسبه bmi می توانید میزان اضافه وزن خود را تعیین کنید. اگر میزان شاخص توده بدنی شما کمتر از 30 بود می توانید از روش هایی همانند رژیم لاغری و یا ورزش برای لاغری استفاده کنید.

اما در این میان افرادی هستند که در اثر تغییر سبک زندگی و یا پرخوری عصبی میزان شاخص توده بدنی آن ها بیش تر از 30 می شود. این افراد می توانند از جراحی لاغری برای کاهش وزن استفاده کنند.

جراحی لاغری چیست؟

یکی از سریع ترین روش های لاغری استفاده از عمل های لاغری است. معروف ترین و پرطرفدارترین عمل های لاغری اسلیو معده نام دارد.

اسلیو معده به انگلیسی به معنای آستین معده می باشد. بدین صورت که حدود 70 درصد از حجم معده حذف می سود و از معده تنها یک آستین شکل باقی می ماند.

لاغری با اسلیو معده می تواند یکی از پرهزینه ترین روش های لاغری محسوب می شود. هزینه اسلیو معده می تواند در ابتدا زیاد به نظر برسد اما زمانی که با هزینه های بیماری های مرتبط با چاقی مقایسه می کنید متوجه می شوید که این هزینه ارزشش را دارد.

ترس از اسلیو معده

افرادی نیز از انجام عمل اسلیو معده و یا این قبیل روش های تهاجمی می ترسند. استفاده از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند می تواند به این افراد بسیار کمک کند.

عوارض اسلیو معده

از جمله عوارض عمل اسلیو و البته نادر عبارتند از:

· خونریزی بیش از حد

· نشتی محتویات معده

· لخته شدن خون (ترومبوز)

· آبسه شکمی

· عفونت

· واکنش های جانبی به بیهوشی

· مشکلات ریه یا تنفسی

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت