خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چرا باید حواسمان به ورزش بعد از اسلیو باشد؟


 
قيمت 0ريال

چرا باید حواسمان به ورزش بعد از اسلیو باشد؟
چرا باید حواسمان به ورزش بعد از اسلیو باشد؟

ورزش بعد از عمل اسلیو معده به چه معناست؟ افرادی که دچار اضافه وزن شده اند روش های زیادی برای لاغری و کاهش وزن پیش روی آن ها است.روش هایی از جمله:

· انتخاب غذا از جدول غذاهای کم کالری

· رفتن به سراغ جراحی لاغری

· استفاده از بهترین ورزش برای لاغری

· پیروی از یک رژیم لاغری اصولی

اما افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بر اساس محاسبه bmi بالاتر از 35 باشد می توانند به سراغ انواع جراحی های لاغری بروند.

در این مقاله قصد داریم درباره لاغری با عمل اسلیو معده و عواقب آن صحبت کنیم.

اسلیو معده

اسلیو معده یکی از معروف ترین جراحی های لاغری است که به وسیله آن می توانید در یک مدت زمان کوتاه حدود 50 درصد از وزنتان را کاهش دهید. افرادی که زیر تیغ جراحی اسلیو معده می روند حدود 80 درصد از حجم معده آن ها در طی یک عمل جراحی حذف و خارج می شود. با حذف هورمون گرسنگی شما در مسیر کاهش وزن قدم برمی دارید. این لاغری سه سوته یکی از سریعترین راه لاغری شکم و پهلو محسوب می شود.

تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

افرادی که از عمل اسلیو معده و عواقب اسلیو معده می ترسند می توانند از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند استفاده کنند.

حتماً از راهنمایی افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید چرا که می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد و باعث آمادگی بیشتر شما شود

بیشتر بخوانید: چه مواردی با عنوان قاتل سلولیت شناخته می شوند؟

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده

یکی از عوامل مهم برای نتیجه گیری بهتر از انجام عمل های لاغری رعایت رژیم غذایی قبل و بعد از انجام عمل می باشد که باید به آن بسیار توجه کرد. رژیم اسلیو یکی از عوامل بسیار مهم در تاثیرگذاری این جراحی دارد.

عوارض اسلیو

عوارض اسلیو یکی دیگر از مواردی است که افراد زیادی نگران آن هستند. این شیوه جراحی لاغری غیرقابل بازگشت می باشد. همچنین باید بگوییم که هفته اول پس از جراحی و رعایت مراقبت های لازم بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که اکثر عوارض در این ایام نمایان می شود.

ورزش بعد از اسلیو معده

ورزش می تواند به کاهش وزن بیشتر و حفظ آن بعد از جراحی کمک کند. بر اساس یک متاآنالیز مطالعات انجام شده در مورد این موضوع بیمارانی که پس از جراحی اسلیو ورزش می کردند، شاخص توده بدنی (BMI) خود را 4.2 درصد بیشتر از افرادی که ورزش نمی کردند کاهش دادند.

کاهش وزن اصولی را فراموش نکنید شما باید چربی های خود را بسوزانید اما عضلات خود را حفظ کنید.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت