خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری 7 روزه و انواع رژیم لاغری


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری 7 روزه و انواع رژیم لاغری
رژیم لاغری 7 روزه و انواع رژیم لاغری

رژیم لاغری 7 روزه یکی از انواع رژیم های لاغری سریع است که طرفداران زیادی دارد. شما با استفاده از رژیم لاغری 7 روزه می توانید وزن زیادی در طول این مدت کم از دست بدهید. افرادی که با پرخوری عصبی و یا دلایل دیگر دچار چاقی شده اند می توانند از این رژیم های استفاده کنند و یا به دنبال بهترین روش لاغری بروند.

طرح اصلی رژیم غذایی 7 روزه جنرال موتورز توسط کمپانی جنرال موتورز و با کمک سازمان غذا و دارو و وزارت کشاورزی ایالات متحده در سال 1985 برای کارمندانش ارائه شد. ایده این بود که این کارمندان سالم تر شوند و در این فرآیند بهره وری نیروی کار بهبود یابد.

رژیم لاغری زیادی وجود دارد که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شوید.

رژیم پالئو

رژیم پالئو یا رژیم غارنشینی یکی از مشهورترین رژیم های لاغری دنیا می باشد. این رژیم بر اساس نحوه تغذیه انسان های غارنشین طراحی شده است و می تواند تاثیرات شگفت انگیزی در لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

رژیم آب درمانی 3 روزه

یکی از معضلات اکثر افراد جوامع امروزی چاقی و اضافه وزن است؛ به همین دلیل روش های لاغری مختلفی به روی کار آمده اند؛ از رژیم لاغری گرفته تا ورزش و یا حتی گاهی عمل جراحی لاغری. رژیم آب شامل یکی از رژیم های غذایی لاغری می شود که به آن رژیم آب درمانی 3 روزه گفته می شود.

رژیم شیردهی

یکی از چالش برانگیزترین مباحث تغذیه؛ رژیم شیردهی است. در این ایام باید مادران توجه زیادی به سلامتی و تغذیه خود داشته باشند. بیشتر مادران در دوران شیردهی دچار چاقی می شوند و این چاقی شاید تا سال های سال با آنها بماند.

قاتل سلولیت

باید بدانید که سلولیت بیماری نیست و هیچ گونه مشکلی در سلامتی جسمانی افراد ایجاد نمی کند؛ اما بسیاری از افراد به دلیل ایجاد ناصافی در سطح پوست و به دلیل مسائل زیبایی شناختی به فکر درمان آن هستند. از جمله روش های درمان سلولیت که به عنوان قاتل سلولیت شناخته می شوند عبارتند از: انجام برخی ورزش ها، لیپوساکشن، ماساژ، درمان های لیزری، داروهای گیاهی و …

رژیم شوک یک روزه برای استپ وزنی

لاغری در سریع ترین زمان ممکن می تواند آرزوی هر کسی باشد که اضافه وزن دارد. رژیم شوک 3 روزه، رژیم شوک یک هفته ای، رژیم شوک یک روزه برای استپ وزنی … از جمله روش های کاهش وزن سریع هستند.

رژیم تثبیت وزن

در صورتی که با رژیم های سریع و غیر اصولی وزن کم کرده اید، احتمال بازگشت وزن شما بسیار زیاد است. یک رژیم تثبیت وزن در مدت زمان مناسبی وزن شما را به تدریج به وزن دلخواه می رساند؛ نه سریع و سخت گیرانه!

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت