خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لاغری موضعی با ورزش


 
قيمت 0ريال

لاغری موضعی با ورزش
لاغری موضعی با ورزش

افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن می شوند به دنبال راهی برای کاهش وزن می گردند. در قدم اول برای اینکه بفهمید چاق هستید یا لاغر می توانید شاخص توده بدنی خود را محاسبه کنید و بر اساس محاسبه bmi متوجه میزان اضافه وزن خود بشوید.

پس از آن افرادی وجود دارند که به دنبال بهترین روش لاغری می گردند. به همین دلیل به سرعت به دنبال انواع رژیم لاغری می روند. اما باید در نظر داشته باشید که برای لاغری می توانید روش های دیگری از جمله ورزش برای لاغری نیز استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ورزش برای لاغری بیش تر آشنا شوید.

بهترین ورزش برای لاغری

ورزش های مختلفی برای تناسب اندام وجود دارد که می توانید با انجام دادن آن به وزن دلخواه خود برسید اما نکته ی اصلی این است طبق برنامه ی اصولی جلو بروید.

ورزش برای لاغری شکم

ورزش برای لاغری شکم یکی از مواردی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. انجام ورزش شکم برای لاغری اصلاً سخت نیست و شما می توانید در خانه و بدون وسیله هم آنها را انجام دهید و بعد از مدت کوتاهی نتیجه اش را ببینید فقط توجه داشته باشید که قبل از شروع تمرین، به مدت 10 الی 15 دقیقه بدنتان را گرم کنید وگرنه دچار گرفتگی عضلات خواهید شد. برای گرم کردن می توانید پروانه بزنید و یا آهسته بدوید. 10 حرکت برای لاغری شکم عبارتند از:

· تمرین کرانچ شکمی

· تمرین پلانک

· تمرین کرانچ دوچرخه

· تمرین کرانچ معکوس نیمه نشسته

· تمرین چرخش روسی

ورزش برای لاغری پا

خوش فرم بودن پا و باسن همیشه یکی از دغدغه های اصلی کسانی است که تناسب اندام برایشان مهم است، البته این موضوع در خانم ها بیشتر دیده می شود. باید بگوییم که آب کردن چربی های ران همیشه سخت تر از قسمت های دیگر بدن است اما با ورزش برای لاغری پا می توان تجمع چربی ها در قسمت پا را هم از بین برد.

ورزش برای لاغری انگشتان دست

توزیع چربی برای هر کسی متفاوت از سایر افراد است به طوری که برای برخی افراد، وزن اضافی دقیقاً به انگشتان آنها می رسد. به احتمال زیاد این افراد به دنبال ورزش برای لاغری دست هستند؛ اما باید بگوییم که هدف گذاری کاهش وزن در ناحیه خاصی از بدن دشوار است.

برای بسیاری از افراد سوال هایی از قبیل : برای لاغری دست چه کنیم؟ چگونه دست های خود را لاغر کنیم؟ آیا یک ورزش برای لاغر شدن دست و بازو وجود دارد؟ ، در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که لازم است به طور کلی وزن کم کنید.

خروج از استپ وزنی

افرادی که دچار استپ وزنی می شوند به دنبال دلایل استپ وزنی می گردند. همچنین آن ها به دنبال راهی برای خروج از استپ وزنی هستند. باید بگوییم که ورزش می تواند به خروچ از استپ وزنی در موارد مختلف کمک کنید. برای مثال به استپ وزن بعد از عمل اسلیو کمک شایانی می کند.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت