خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم های لاغری را بشناسید تا بیش تر لاغر شوید.


 
قيمت 0ريال

رژیم های لاغری را بشناسید تا بیش تر لاغر شوید.
رژیم های لاغری را بشناسید تا بیش تر لاغر شوید.

رژیم لاغری می تواند به شما کمک بسیاری در مسیر کاهش وزن بکند. هر کدام از رژیم های لاغری با یک هدف طراحی می شوند. بنابر این شما باید تلاش کنید که بهترین روش لاغری را برای خودتان پیدا کنید. البته گفتنی است که محاسبه bmi نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش های لاغری و رژیم های لاغری آشنا شوید.

رژیم بارداری

یک رژیم غذایی سالم در دوران بارداری باعث رشد و تکامل کودک شما می شود. رژیم بارداری مناسب رژیمی است که هم سلامت مادر و هم سلامت جنین را تضمین کند. در مقابل چنانچه رژیم غذایی سالم در دوران بارداری نداشته باشید احتمال بروز عوارض خطرناک آن مانند نارسایی جنین، سقط جنین و … وجود دارد.

رژیم اتکینز

رژیم اتکینز یک رژیم لاغری با کربوهیدرات بسیار پایین است. طرفداران رژیم غذایی اتکینز مدعی هستند که شما در صورت اجتناب از خوردن مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و در مقابل مصرف پروتئین و چربی های نامحدود، می توانید وزن خود را کم کنید. استفاده از یک نمونه رژیم اتکینز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

رژیم پالئو

رژیم پالئو یا رژیم غارنشینی یکی از مشهورترین رژیم های لاغری دنیا می باشد. این رژیم بر اساس نحوه تغذیه انسان های غارنشین طراحی شده است و می تواند تاثیرات شگفت انگیزی در لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

رژیم لاغری 7 روزه

در حالی که رژیم لاغری 7 روزه جنرال موتورز برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز تلقی می ‌شود و پیروی از آن آسان است اما اکثر متخصصان تغذیه پیروی از آن را توصیه نمی‌ کنند. اگرچه این رژیم لاغری باعث کاهش وزن فوری می شود، اما این رژیم عوارض جانبی متعددی نیز دارد.

رژیم آب درمانی

یکی از معضلات اکثر افراد جوامع امروزی چاقی و اضافه وزن است؛ به همین دلیل روش های لاغری مختلفی به روی کار آمده اند؛ از رژیم لاغری گرفته تا ورزش و یا حتی گاهی عمل جراحی لاغری. رژیم آب شامل یکی از رژیم های غذایی لاغری می شود که به آن رژیم آب درمانی 3 روزه گفته می شود.

رژیم شیردهی

یکی از چالش برانگیزترین مباحث تغذیه؛ رژیم شیردهی است. در این ایام باید مادران توجه زیادی به سلامتی و تغذیه خود داشته باشند. بیشتر مادران در دوران شیردهی دچار چاقی می شوند و این چاقی شاید تا سال های سال با آنها بماند. به دلیل حساس بودن این دوران گرفتن رژیم های غذایی سخت به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت