خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با استفاده از رژیم های لاغری کاهش وزن دیگر یک خیال نیست!


 
قيمت 0ريال

با استفاده از رژیم های لاغری کاهش وزن دیگر یک خیال نیست!
با استفاده از رژیم های لاغری کاهش وزن دیگر یک خیال نیست!

رژیم لاغری می تواند به شما کمک بسیاری در مسیر کاهش وزن بکند. هر کدام از رژیم های لاغری با یک هدف طراحی می شوند. بنابر این شما باید تلاش کنید که بهترین روش لاغری را برای خودتان پیدا کنید. البته گفتنی است که محاسبه bmi نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش های لاغری و رژیم های لاغری آشنا شوید.

رژیم شوک یک روزه

یکی از رژیم های سریع و البته سخت، رژیم شوک لاغری است که در صورت پیروی از آن می توانید در مدت زمان کوتاهی وزن بسیار زیادی را کم کنید. در واقع هدف اصلی این رژیم لاغری، بالا بردن سوخت و ساز بدن و در نتیجه افزایش چربی سوزی و لاغری است. در طول این رژیم چربی های شکم و پهلو از بین می روند و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می کند. به گفته متخصصین تغذیه تاثیرات متابولیکی این رژیم به مدت دو سال در بدن افراد باقی می ماند و پیروی از آن حداکثر هر دو سال یکبار توصیه می شود. همچنین از رژیم شوک یک روزه برای استپ وزنی نیز استفاده می شود. البته بهتر است که در ابتدا دلایل استپ وزنی خود را پیدا کنید.

رژیم تثبیت وزن

مهم ترین نکته ای که پس از لاغری و چاقی و رسیدن به وزن متعادل مطرح می شود تثبیت وزن است. بسیاری از افراد با تلاش بسیار زیادی به وزن ایده آل خود می رسند اما پس از مدتی مجدد چاق می شوند. این افراد در صورت داشتن رژیم تثبیت وزن و رعایت اصول آن به هیچ عنوان افزایش یا کاهش وزن نخواهند داشت.

رژیم کالری شماری

کالری واحد اندازه گیری انرژی انواع مواد غذایی و نوشیدنی است. در واقع این کالری ها هستند که انرژی لازم برای انجام فعالیت روزانه مانند راه رفتن، خوردن، آشامیدن، صحبت کردن و … را به ما می دهند. در صورتی که کالری اضافی وارد بدن شود، تبدیل به چربی و در نهایت چاقی می شود. راه های زیادی برای شمارش کالری وجود دارد اما امروزه افراد به راحتی با استفاده از یک برنامه رژیم کالری شماری رایگان می توانند این کار را انجام دهند.

رژیم کیست تخمدان

چند نکته مهم در رژیم کیست تخمدان عبارتند از:

· از غذایی که میل می کنید لذت ببرید.

· تمام گروه های غذایی را در حد متعادل در رژیم درمان تخمدان پلی کیستیک داشته باشد.

· به مقدار غذای مصرفی و کالری دریافتی دقت داشته باشید.

· مصرف کربوهیدرات ها را به حداقل ممکن برسانید.

· از مصرف میوه و سبزیجات غافل نشوید.

· خوردن مواد غذایی پرچرب و قندی را کنار بگذارید.

· مایعات و آب فراوانی بنوشید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت