خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تاثیر ورزش تی آر ایکس بر روی لاغری چگونه است؟


 
قيمت 0ريال

تاثیر ورزش تی آر ایکس بر روی لاغری چگونه است؟
تاثیر ورزش تی آر ایکس بر روی لاغری چگونه است؟

تی آر ایکس برای لاغری چه تاثیری دارد؟ تی ار ایکس چقدر کالری میسوزاند؟ تاثیر تی آر ایکس بر شکم و پهلو چقدر است؟ ورزش تیاریکس برای چه کسانی مناسب است؟ آیا تی ار ایکس برای لاغری خوبه؟ این ها همه سوالاتی هستند که از ما درباره تی آر ایکس پرسیده می شود.

برای اینکه تی آر ایکس را بیشتر بشناسید باید بگوییم که تی آر ایکس (Total Resistance Exercise) یک ورزش به وسیله وزن بدن است. در این ورزش، شما با به کار گیری وزن بدن خودتان بوسیله بندهای مخصوص تی آر ایکس می توانید کاهش وزن داشته و لاغر شوید. ورزش تی آر ایکس برای لاغری در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است اما تاریخچه آن به سال ۱۹۹۰ برمی گردد.

بیشتر بدانید: ورزش های لاغری شکم و پهلو

یکی از موارد جالبی که در ارتباط با ورزش TRX می توان گفت این است که تمرینات تی آر ایکس برای لاغری احتیاجی به استفاده از انواع وزنه ها ندارد. در اصل وزن بدن شما تنها وزنه ای است که شما دارید. شما با استفاده از یک برنامه تی آر ایکس برای لاغری می توانید به راحتی کاهش وزن داشته باشید.

چگونه با تی آر ایکس لاغر شویم؟

مهم ترین و اصلی ترین سوالی که پرسیده می شود این است که: ورزش تی آر ایکس برای لاغری چگونه عمل می کند؟ باید بگوییم که در اکثر مواقع افراد از تاثیر این ورزش بر روی بدنشان پس از گذشت مدت زمانی حدود ۲ الی ۳ ماه تعجب می کنند. عملکرد ورزش تی آر ایکس بر پایه تمرکز بر اندام ها و عضلات میانی است. بدین صورت که با به حرکت در آمدن ماهیچه های میانی بدن، سایر ماهیچه ها نیز با آن همراه می شوند و با انجام دادن تمرینات به طور مرتب، عضلات شما مشغول سوزاندن چربی ها می شوند.

تمرینات تی آر ایکس برای لاغری

برخی از افراد به دلیل وجود مشغله های کاری، زمانی برای رفتن به باشگاه را ندارند. این گونه از افراد می توانند با استفاده از بندهای تی آر ایکس و لباس ورزش تی ار ایکس در خانه به راحتی این ورزش را انجام دهند. در ادامه تعدادی از تمرینات تی آر ایکس را نام می بریم تا به عنوان یک ورزش در خانه برای لاغری نیز بتوانید از آن ها استفاده کنید.

منبع: https://www.sira.fit/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت