خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کدام رژیم لاغری برای شما و برنامه کاهش وزنتان بهتر است؟


 
قيمت 0ريال

کدام رژیم لاغری برای شما و برنامه کاهش وزنتان بهتر است؟
کدام رژیم لاغری برای شما و برنامه کاهش وزنتان بهتر است؟

رژیم لاغری می تواند به شما کمک بسیاری در مسیر کاهش وزن بکند. هر کدام از رژیم های لاغری با یک هدف طراحی می شوند. بنابر این شما باید تلاش کنید که بهترین روش لاغری را برای خودتان پیدا کنید. البته گفتنی است که محاسبه bmi نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش های لاغری و رژیم های لاغری آشنا شوید.

رژیم غذایی 15 روزه برای دیابتی ها

متاسفانه در چندین سال گذشته به دلیل رژیم غذایی ناسالم، فعالیت بدنی کم و استرس زیاد تعداد بیماران مبتلا به دیابت افزایش یافته است. داشتن فعالیت بدنی روزانه، مصرف ویتامین ها، تزریق انسولین و استفاده از یک رژیم غذایی 15 روزه برای دیابتی ها به کنترل قند خون آنها کمک شایانی می کند.

رژیم نوم

امروزه به دلیل وجود رژیم های لاغری بسیار متنوع، انتخاب برای افرادی که قصد کاهش وزن و لاغری دارند، دشوار کرده است. یکی از این رژیم ها؛ رژیم نوم است که در واقع یک الگو برای سلامت و تغییر عادت های ناسالم برای زندگی است. طبق آمارهایی که ارائه شده است 64 درصد از افرادی که از رژیم نوم استفاده کردند موفق به کاهش وزن 5 درصدی خود پس از 24 هفته شده اند.

رژیم مدیترانه ای

رژیم مدیترانه ای یک برنامه تغذیه ای برای مردمی که است که در اطراف دریای مدیترانه ای زندگی می کردند و این الگو را به طور طبیعی انتخاب کردند. این رژیم لاغری به سالم بودن معروف است.

از آنجا که کشورهای بسیار زیادی در اطراف دریای مدیترانه وجود داشتند هیچ الگوی ثابتی برای این رژیم وجود ندارد و افراد مختلف در مناطق متفاوت غذاهای متفاوتی استفاده می کنند.

رژیم غذایی مدیترانه ای یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن و همچنین حفظ سلامت بدن است. این رژیم می تواند از برخی بیمارها و مشکلات مانند سکته قلبی، دیابت و حتی مرگ زودرس جلوگیری کند.

رژیم گیاهخواری

همان طور که از نام این نوع رژیم غذایی مشخص است رژیم گیاهخواری یعنی پرهیز از خوردن گوشت، ماهی، مرغ و یا حتی در برخی موارد محصولات حیوانی. در ادامه درباره انواع رژیم گیاهخواری و مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت