خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

در خرید کلاه گیس شیمی درمانی باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟


 
قيمت 0ريال

در خرید کلاه گیس شیمی درمانی باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟
در خرید کلاه گیس شیمی درمانی باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند سرطان است. یکی از راه های درمان سرطان استفاده از شیمی درمانی است. یکی دیگر از مشکلات ریزش مو در شیمی درمانی است. یکی دیگر از روش های مدیریت ریزش مو در این دوران استفاده از کلاه گیس شیمی درمانی است.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با چگونگی خرید کلاه گیس زنانه و مردانه آشنا شوید.

آیا می دانید کلاه گیس شیمی درمانی چیست؟

کلاه گیس شیمی درمانی در واقع به طیفی از کلاه گیس ها گفته می شود که برای بیماران سرطانی که در دوره درمان شیمی درمانی هستند مناسب هستند. این کلاه ها مزایای دارند که در مجموع برای بیماران سرطانی مفید در نظر گرفته می شوند.

با مزایای کلاه گیس شیمیایی آشنا شوید.

نتیجه تحقیقات بر روی بیمارانی که در دوران شیمی درمانی جهت درمان انواع سرطان هستند، نشان می دهد که ریزش مو تاثیر منفی بر روی اعتماد به نفس و روحیه بیماران دارد. محققان توصیه می کنند که استفاده از کلاه گیس های ساده در این دوران می تواند مزایای زیادی داشته باشد و به حفظ ظاهر و روحیه بیماران در این دوران کمک کند. برخی از مزایای استفاده از کلاه گیس مخصوص شیمی درمانی برای بیماران شامل این موارد می شود:

· کمک به پوشش سر و حافظت از پوست آن در برابر تغییرات آب و هوا

· افزایش اعتماد به نفس در طول درمان

· حفظ روحیه

· جلوگیری از جلب توجه

· کمک به حفظ روابط اجتماعی در طول درمان

· و …

چه کلاه گیسی به بیماران شیمی درمانی توصیه می شود؟

برای بیمارانی که در دوره درمان شیمی درمانی با ریزش مو مواجه هستند بهتر آن است که از کلاه گیس های با موهای طبیعی استفاده شود. استفاده از کلاه گیس های مصنوعی منعی ندارند اما کیفیت و زیبایی و حس آرامشی که موهای طبیعی به شما ارائه می دهند بیشتر از نمونه های مصنوعی است

چگونگی مراحل آمادگی برای استفاده از کلاه گیس شیمی درمانی

پیش از آنکه به فکر خرید کلاه گیس شیمی درمانی باشید ابتدا از پزشک معالج خود در خصوص احتمال ریزش موی سرتان سوال بپرسید. چون تمامی روش های شیمی درمان منجر به ریزش مو نمی شود. اگر فکر می کنید و یا از قبل می دانید که با ریزش مو در شیمی درمانی مواجه می شوید می توانید قبل از خرید کلاه گیس و یا شروع شیمی درمانی خود اقدامات زیر را انجام دهید تا با آمادگی بهتری وارد روزها و ماه های آتی شوید:

چنانچه موهای بلند دارید آن ها را کوتاه کنید تا پس از استفاده از کلاه گیس، متوجه تغییرات زیادی نشوید.

· به طور معمول ۲ تا ۳ هفته پس از شروع درمان شیمی درمانی موها کم کم شروع به ریزش می کنند. اگر چنین شد موهایتان را بتراشید زیرا اینکار احساس خارش پوست سر را کاهش می دهد.

· قبل از ریزش مو در صورت تمایل حتما از کلاه گیس استفاده کنید تا به آن عادت کنید. همچنین اگر نمی خواهید دیگران متوجه درمان شما شوند حتما پیش از درمان به طور کامل در جمع از کلاه گیس خود استفاده کنید.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت