خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کدام رژیم لاغری برای کاهش وزن بهتر است؟ شما تصمیم بگیرید!


 
قيمت 0ريال

کدام رژیم لاغری برای کاهش وزن بهتر است؟ شما تصمیم بگیرید!
کدام رژیم لاغری برای کاهش وزن بهتر است؟ شما تصمیم بگیرید!

رژیم لاغری می تواند به شما کمک بسیاری در مسیر کاهش وزن بکند. هر کدام از رژیم های لاغری با یک هدف طراحی می شوند. بنابر این شما باید تلاش کنید که بهترین روش لاغری را برای خودتان پیدا کنید. البته گفتنی است که محاسبه bmi نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش های لاغری و رژیم های لاغری آشنا شوید.

نمونه رژیم دش

بله رژیم دش به طور اختصاصی برای کاهش فشار خون طراحی شده است. برنامه غذایی رژیم DASH حاوی انواع میوه ها و سبزیجات است و این رژیم توصیه به کاهش مصرف مواد قندی، نمک و چربی های مضر دارد.

به دلیل اینکه سبک زندگی و رژیم غذایی نقش مهمی در بروز فشار خون دارند، دانشمندان به فکر راهکاری برای کمک به کاهش فشار خون افتادند که یکی از آنها طراحی و ارائه نمونه رژیم دش است.

هرم کتوژنیک

در حالت طبیعی و نرمال سوخت تامین کننده انرژی بدن ما کربوهیدرات ها هستند. اما هرم رژیم کتوژنیک باعث تغییراتی در سیستم سوخت و ساز بدن می شود به این شکل که سوخت بدنی به جای کربوهیدرات ها از چربی ها و گاها پروتئین ها تامین می شود.

درمان کم خونی و لاغری

وقتی گفته می شود که فردی دچار کم خونی است یعنی اینکه سلول های قرمز خون وی در مقایسه با شرایط عادی و معمولی کم است، البته این شرایط می تواند به معنی هموگلوبین کمتر از حالت عادی در هر یک از سلول های قرمز خون نیز می باشد. خوشبختانه در اکثر مواقع درمان کم خونی و لاغری قابل پیشگیری و درمان است.

رژیم سه روزه امریکایی

اگر به یک مهمانی یا مجلس عروسی دعوت شده اید اما لباس هایتان برایتان تنگ شده است و به دنبال یک روش لاغری سریع هستید؛ رژیم سه روزه بهترین راه حل برای رهایی از شر چربی های اضافه است.  رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه امریکایی در سراسر دنیا به روشی برای کاهش وزن 4 الی 5 کیلوگرمی در عرض یک هفته معروف است. شاید باورش برایتان سخت باشد اما این رژیم واقعیت دارد.

رژیم فستینگ چند کیلو کم میکند

برای بسیاری این سوال پیش می آید که رژیم فستینگ چند کیلو کم میکند؟ یکی از استراتژی های کاهش وزن که در سال های اخیر بسیار رواج یافته، رژیم فستینگ است که با نام روزه داری متناوب هم شناخته می شود. در این روش فرد، طبق برنامه و در بازه های زمانی خاصی مجاز به خوردن می باشد.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت