خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ورزش برای تناسب اندام


 
قيمت 0ريال

ورزش برای تناسب اندام
ورزش برای تناسب اندام

خیلی از افراد دچار چاقی نیستند ولی از بدن خود رضایت کافی را نیز ندارند زیرا آن تناسب و وزن ایده آل مدنظر را در خود مشاهده نمی کنند. ورزش برای تناسب اندام در کنار یک رژیم غذایی درست، اصولی ترین راه برای رسیدن به این رضایت فردی و همچنین سلامتی است.

تناسب اندام چیست؟

تناسب اندام یک تعریف واحد ندارد، بلکه برای هر فرد معنای متفاوتی دارد. اما تعریف تناسب اندام به صورت علمی این است که:

«تناسب اندام از نظر جسمانی به معنای قرار داشتن در یک وضعیت سلامتی و تندرستی مناسب است. به عبارت دیگر تناسب اندام به توانایی یک فرد برای انجام فعالیت‌ های روزانه با عملکرد مطلوب، استقامت و قدرت برای مدیریت بیماری، خستگی، استرس و داشتن یک سبک زندگی فعال و متحرک گفته می ‌شود.»

فواید ورزش و تناسب اندام

این روزها افراد به دلایل مختلفی مانند نداشتن وقت بخاطر مشغله زیاد، هزینه زیاد باشگاه های ورزشی و یا دشواری رفت و آمد، امکان رفتن به باشگاه ها را ندارند و ترجیح می دهند ورزش در خانه برای لاغری را برای تمرینات خود انتخاب کنند. در این شرایط با داشتن حداقل تجهیزات و لوازم ورزشی و با انجام بهترین تمرینات ورزشی برای لاغری به صورت درست و اصولی می توان به هدف خود در این راستا رسید.

خیلی از افراد تعریف ورزش کردن را فقط در لاغری می دانند اما اینطور نیست. بلکه ورزش به معنی تناسب اندام (در بعضی افراد افزایش وزن یکپارچه و اصولی و در بعضی افراد دیگر لاغر شدن متناسب)، سلامتی قلب و عروق، افزایش انعطاف پذیری و افزایش روحیه فرد است

بهترین ورزش ها برای تناسب اندام

باید این نکته را در نظر داشت که انجام ورزش روزانه برای تناسب اندام یک امر ضروری است. این به این معنا نیست که هر روز باید تمرینات سختی را انجام داد. می توان یک روز در میان تمرینات ورزشی مدنظر را انجام داد ولی هر روز حدود نیم ساعت الی ۱ ساعت به پیاده روی و یا یک نوع ورزش هوازی دیگر پرداخت.

· حرکت اسکات

· پیاده روی

· ورزش ایروبیک

· طناب زدن

· شنا کردن

منبع: https://www.sira.fit/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت