خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اسلیو معده را بیش تر بشناسید!


 
قيمت 0ريال

اسلیو معده را بیش تر بشناسید!
اسلیو معده را بیش تر بشناسید!

امروزه افراد زیادی به سراغ جراحی لاغری می روند. تاثیر جراحی های لاغری بر کاهش وزن بسیار موثرتر از رژیم های لاغری محسوب می شود. یکی از معروف ترین و محبوب ترین جراحی های لاغری که امروزه نام آن را بسیار می شنویم عمل اسلیو معده است. این جراحی لاغری بسیار کابردی و ایمن ترین روش جراحی لاغری نیز مخسوب می شود. اما شما باید برخی نکات را نیز در نظر بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش تر با عمل اسلیو معده و موارد مربوط به آن آشنا شوید.

تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

شما برای اینک ترس کمتری نسبت به این عمل لاغری داشته باشید می توانید از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند نیز استفاده کنید. این امر به شما کمک می کند تا بیش تر با این عمل آشنا شده و به طور کلی چاقی و اضافه وزن را پشت سر بگذارید. البته گفتنی است که باید در ابتدا باید به سراغ فرمول محاسبه bmi بروید.

عوارض اسلیو معده

آشنایی با عوارض اسلیو معده باعث می شود که شما تصمیم بهتری بگیرید. از جمله عوارض اسلیو معده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· خونریزی بیش از حد

· نشتی محتویات معده

· لخته شدن خون (ترومبوز)

· آبسه شکمی

· عفونت

· واکنش های جانبی به بیهوشی

· مشکلات ریه یا تنفسی

هزینه عمل اسلیو معده

هزینه عمل اسلیو معده می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. این موارد عبارتند از:

· مرکزی که عمل را انجام می دهید

· دستمزد جراح اسلیو

· پیچیدگی جراحی

· نوع بیمه و امکان پوشش آن

· شهر یا استانی که عمل لاغری انجام می دهید

· مدت زمان بستری شدن در بیمارستان

· معاینات و بررسی های قبل و بعد از جراحی

· نوع بیهوشی

ورزش بعد از عمل اسلیو معده

ورزش بعد از عمل اسلیو معده یکی از مواردی است که توسط بسیاری از جراحان اسلیو توصیه می شود. برای اینکه به بهترین نتیجه پس از عمل اسلیو برسید باید یک رژیم غذایی مناسب و یک برنامه ورزشی اصولی داشته باشید، تا کاهش وزن حداکثری داشته باشید. ورزش بعد از اسلیو مزایای بسیار زیادی دارد.

استپ وزن بعد از عمل اسلیو

استپ وزن بعد از عمل اسلیو یکی از مواردی است که افراد زیادی امکان ابتلا به آن را دارند. افرادی که عمل اسلیو انجام می دهند در ابتدا کاهش وزن خوبی را تجربه می کنند اما پس از مدتی ممکن است روند کاهش وزن آنها متوقف شود. از دلایل ابتلا به استپ وزنی می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

· کاهش کالری دریافتی بدن

· کاهش مصرف آب روزانه

· ابتلا به یبوست بعد از عمل اسلیو

· کاهش فعالیت بدنی

رژیم اسلیو

رژیم اسلیو را پس از انجام عمل اسلیو معده باید رعایت کنید. یکی از عوامل مهم برای نتیجه گیری بهتر از انجام عمل های لاغری رعایت رژیم غذایی قبل و بعد از انجام عمل می باشد که باید به آن بسیار توجه کرد. برخی از مواردی که در مصرف آن ها باید دقت کنید را در ادامه ذکر کرده ایم.

خوردن برنج بعد از عمل اسلیو

خوردن برنج بعد از عمل اسلیو برای 6 الی 8 هفته اول پس از جراحی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. به دلیل ماهیت نشاسته ای نان، برنج و ماکارونی، پس از جراحی، آنها می توانند خمیری در گلوی شما ایجاد کنند که بلعیدن آن بدون مایع سخت است. اما اگر می خواهید نان را برای اولین بار امتحان کنید، آن را برشته کنید؛ برشته کردن آن باعث ترد تر، چسبندگی کمتر و راحت تر خوردن آن می شود.

مصرف پروتئین بعد از عمل اسلیو

یکی از مسائل بسیار مهم پس از جراحی لاغری توجه به میزان مصرف پروتئین بعد از عمل اسلیو است. در صورتی که پس از عمل اسلیو توجه به میزان مصرف پروتئین نداشته باشید علاوه بر اینکه چربی از دست می دهید بلکه عضلات خود را هم از دست می دهید.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت