خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتخاب رنگ لمینت دندان چه معیارهایی دارد؟


 
قيمت 0ريال

انتخاب رنگ لمینت دندان چه معیارهایی دارد؟
انتخاب رنگ لمینت دندان چه معیارهایی دارد؟

لمینت دندان یک از روش های زیبایی برای بر طرف کردن عیب های ظاهری دندان است. لمینت ها روکش های نازک و همرنگ دندان هستند که با سیمانی مخصوصی بر روی دندان نصب می شوند. لمینت، نور را همانند دندان طبیعی بازتاب می دهد، به همین دلیل رنگ آن مانند دندان طبیعی به نظر می رسد. البته طیف های از رنگ لمینت دندان وجود دارد که بیمار با توجه رنگ سایر دندان ها، رنگ پوست و برخی معیارهای دیگر باید یکی از آن را انتخاب کند. انتخاب رنگ مناسب بسیار سخت است. اگر شما هم می خواهید لمینت دندان انجام دهید و می ترسید در انتخاب رنگ مناسب دچار تردید شوید با ما تا اخر این مقاله همراه باشید تا شما در انتخاب رنگ لمینت دندان راهنمایی کنیم.

نکاتی که باید در راهنمای انتخاب رنگ لمینت دندان به آن ها توجه کرد

· لمینت باید با رنگ سایر دندان ها هماهنگ باشد

· رنگ پوست یکی از معیارهای مهم در انتخاب رنگ لمینت دندان است

· در راهنمای انتخاب رنگ لمینت دندان باید حتما رنگ چشم را در نظر گرفت

درجه بندی رنگ لمینت دندان

رنگ لمینت درجه بندی های دارد که باید برای انتخاب رنگ لمینت دندان با آن ها آشنا شد، در اینجا پرطرفدار ترین رنگ های لمینت را معرفی می کنیم:

· A1

· A2

· A3

· B1

· B2

· Bw

بیشتر بدانید: از قیمت لمینت دندان خبر دارید؟

آیا رنگ لمینت تغییر می کند؟

دندان طبیعی و لمینت دندان همرنگ هستند، دندان طبیعی با گذشت زمان لکه دار می شود چون مینای دندان دچار اختلال می شود و رنگ دانه های غذایی ، نوشیدنی ها، سیگار و… به داخل دندان نفود می کنند و باعث تغییر رنگ دندان می شوند.

 لمینت مانند مینای دندان رنگی طبیعی دارد اما ماهیت متفاوت دارد و رنگ دانه ها به راحتی از آن جدا می شوند و اصلا دچار تغییر رنگ نمی شود.

اما در شرایطی ممکن است در اثر ضربه و خراش بخشی از لمینت تیره شود، البته بیمار در هنگام انتخاب رنگ لمینت دندان می تواند لمینتی را انتخاب کند که مقاومت بیشتری در برابر تغیییر رنگ دارد.

منبع: https://www.karajdentists.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت