خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی اقتصادی


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی اقتصادی
ارتودنسی اقتصادی

ارتودنسی اقساطی یکی از شیوه های پرداخت هزینه های ارتودنسی بیمار است که با توجه به شرایط شخص در نظر گرفته خواهد شد. عموما با توجه به داشتن تعرفه های بالای ارتودنسی، بیماران تلاش می کنند که از انجام ارتودنسی دوری کنند. برای آسایش حال بیماران، ارتودنسی به صورت مقرون به صرفه انجام می شود و جزو یکی از خدمات کلینیک ها به حساب می آید که افراد می توانند در حین درمان ارتودنسی، هزینه ها را پرداخت کنید.

هزینه ارتودنسی اقساطی

هزینه ارتودنسی اقساطی بستگی به نوع ارتودنسی دارد. عموما ارتودنسی با توجه به نظر متخصص و ویزیت دکتر نوع ارتودنسی مشخص می شود. ارتودنسی اقساطی عموما شامل یک فک ثابت با ریتینر، دو فک ثابت با ریتینر، ارتودنسی متحرک نیم فک، درمان ارتودنسی ثابت دو فک با دندان نهفته، اضافه شدن هدگیر به ثابت و غیره می باشد که هر یک از این ها شامل هزینه های ویژه ای می باشند. تعرفه ارتودنسی بسته به شیوه درمان و تعداد ویزیت ها و میزان سختی کار و وسایل و ابزار های قابل استفاده می باشند.

هزینه های ارتودنسی دندان

· تعرفه ارتودنسی متحرک در سنین شش تا سیزده سالگی برای هر یک فک: چهار تا پنج میلیون تومان

· تعرفه ارتودنسی ثابت در سن سیزده سالگی برای هر دو فک: ده تا پانزده میلیون تومان

· ارتودنسی سرامیکی برای هر فک: هفت تا هشت میلیون تومان

· سیستم دیمون یا خودتنظیم به ازای فک: ده تا یازده میلیون تومان

· پلاک شفاف ارتودنسی برای هر دو فک: هفده تا بیست میلیون تومان

تعرفه ارتودنسی اقساطی به شدت متغییر است

میزان ناهنجاری هر فرد و مقدار شدت آن، از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. به این شکل نیست که بیماران با مراجعه به متخصص ارتودنسی یک شیوه و نوع درمان انتخاب کنند و یا پروسه درمانی یکسان باشد.

بهترین شیوه تعیین هزینه های ارتودنسی اقساطی چیست؟

اگر شما به دنبال پاسخ این سوال می باشید توصیه می کنم که عوامل مختلفی بر قیمت ارتودنسی تاثیرگذار خواهد بود. بهترین شیوه برای محاسبه تعرفه ارتودنسی همان طور که بیان شد، جلسه مشاوره با دکتر متخصص است تا پس از سنجش دندان ها و فک، به تعیین قیمت بپذیرد. شما می توانید برای گرفتن جلسه حضوری با مراجعه به وبسایت متخصص مدنظر نوبت آنلاین بگیرید.

تعرفه های اصلی ارتودنسی دندان:

· کلینیک ارتودنسی

· موقعیت مکانی

· نوع ارتودنسی دندان

· میزان ناهنجاری دندان

· ویزیت متخصص ارتودنسی

رفرنس

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت