خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بلیچینگ دندان با بیمه


 
قيمت 0ريال

بلیچینگ دندان با بیمه
بلیچینگ دندان با بیمه

یکی از مواردی که در زیبایی افراد تاثیر بسزایی دارد، داشتن یک لبخند زیباست. لازمه داشتن یک لبخند زیبا داشتن، دندان هایی صاف و سفید است. یکی از مواردی که به شما در این مسیر کمک می کند بلیچینگ دندان است. اما به علت بالا بودن هزینه های بلیچینگ دندان، افرادی به دنبال بلیچینگ دندان با بیمه هستند.

در پاسخ به این سوال که آیا بلیچینگ دندان با بیمه انجام می شود؟ باید بگوییم که خیر. بیمه هزینه های مرتبط با اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان را پرداخت نمی کند.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان حاوی سفید کننده است که باعث تمیز کردن دندان و از بین رفتن لکه های مواد غذایی می شود. بوسیله بلیچینگ دندان می تانید همانند وایتکس دندان هایتان را جرم گیری کنید.

بلیچینگ دندان یک روش شیمیایی است. همچنین بلیچینگ دندان بین دندان ها نیز نفوذ می کند و این امر باعث سفید شدن ریشه دندان ها نیز می شود.

بیشتر بدانید: با ونیر دندان بیشتر آشنا شوید.

مزایای بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان مزایای بسیار زیادی دارد که تعدادی از آنها عبارتند از:

· بدون درد و عوارض جانبی

· بدون آسیب زدن به دندان

· درمان مقرون به صرفه

بیمه بلیچینگ دندان

افرادی که بلیچینگ دندان انجام می‌دهند با توجه به جنبه زیبایی این نوع از درمان‌ها تحت پوشش درمانی قرار نمی‌گیرند. البته شما می‌توانید با عضویت در کلینیک‌های مختلف از کارت‌های تخفیف آن‌ها استفاده کنید، تا این نوع از هزینه‌ بلیچینگ برای شما مقرون به صرفه‌تر باشد.

طول عمر بلیچینگ

همه افراد علاقه دارند که دندان‌هایشان تا پایان عمر سفید باقی بماند. بهترین شیوه درمان دندان‌ها از هجده ماه تا یک سال است. گرچه عوامل سبک زندگی در این موضوع دخیل است. افرادی که سیگار مصرف می‌کشند، قهوه و کاکائو می‌خورند، به احتمال زیاد دندان‌های سفید خود را در مدت زمان کوتاه از دست خواهد داد. اگر مراقبت خوبی از دندان‌ها داشته باشند احتمال دارد درخشندگی و سفیدی دندان‌ها بیش از دو سال دوام داشته باشد و با یک جلسه درمان بلیچینگ تمام لکه‌ها و تیرگی‌های دندان خداحافظی کنید. اگر احساس کردید که رنگ دندان‌های شما پس از گذشت مدتی به حالت ابتدایی برگشته است، توصیه می‌شود یک جلسه درمانی مجدد به نزد متخصص مراجعه کنید.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت