خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی شش ماهه


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی شش ماهه
ارتودنسی شش ماهه

خوشبختانه در طی سال‌های اخیر با پیشرفت‌هایی که در علم دندان پزشکی و همچنین ارتودنسی صورت گرفته است، شما می‌توانید چند نوع از درمان‌های ارتودنسی را استفاده کنید که یکی از آن‌ ها استفاده از درمان ارتودنسی شش ماهه است.

ارتودنسی با بریس های ۶ ماهه چیست?

یکی از روش‌های دیگر که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند و چیزی روی دندانشان دیده نشود، استفاده از درمان ارتودنسی نامرئی یا بی رنگ است. البته این نوع درمان هزینه بسیار بالایی نسبت به ارتودنسی‌های فلزی معمولی دارد.

زمان معقول درمان ارتودنسی

نگرانی عمده مردم در مورد بریس های 6 ماهه مدت زمان طولانی درمان است. ممکن است ارتودنسی‌های معمولی دو یا چند سال طول بکشند تا درمان کامل شود؛ اما بریس های شش ماهه در مدت زمان قابل توجهی که خیلی کمتر از درمان با بریس های سنتی است، لبخند جدیدی را برای شما ایجاد می‌کنند.

ارتودنسی کوتاه مدت با بریس های شفاف

این ارتودنسی هم ممکن است بین ۴ تا ۹ ماه طول بکشد؛ اما به طور متوسط حدودا ۶ ماه است.

روند درمان با بریس های ۶ ماهه چگونه است

در صورت واجد شرایط بودن شما برای درمان دندانپزشکی از این مدل برای محاسبه حرکات مورد نیاز برای رفع مشکل شما و همچنین ایجاد به راکت و سیم‌های رنگ دندان استفاده می‌کند. پس از اینکه این مرحله به پایان رسید، شما در جلسه دوم به مطب مراجعه می‌کنید تا به راکت‌های خودتان را بر روی دندان نصب کنید که این کار توسط دکتر ارتودنسی شما انجام می‌شود. این درمان به صورت سفارشی است و توسط ارتودنتیست روی دندان شما قرار می‌گیرد.

مقایسه ارتودنسی سنتی با بریس های ۶ ماهه

· مانند دوره‌های درمان ارتودنسی سنتی هر ۴ تا ۵ هفته یک بار باید سیم‌های ارتودنسی خود را تنظیم و محکم کنید که این کار توسط پزشک انجام می‌شود.

· مدت زمان درمان می‌تواند از ۴ ماه تا 9 ماه متغیر باشد، که در افراد مختلف است و نسبت به مشکل فرد تعیین می‌شود.

· در ارتودنسی سنتی برای جلوگیری از برگشت دندان‌ها به جایگاه قبلی خودشان، باید از نگهدارنده استفاده کنید که این نگهدارنده ها پس از اتمام طول درمان استفاده می‌شود.

· یک تفاوت عمده بین ارتودنسی 6 ماهه و ارتودنسی سنتی وجود دارد و آن زمان درمان و مسائلی است که مشکلات را حل می‌کند. لبخندهای ۶ ماهه ممکن است زمان کمتری طول بکشد. با این حال برای بیمارانی که سعی در حل مشکلات پیچیده دارند اصلا توصیه نمی‌شود.

· ارتودنسی شش ماهه برای تصحیح فاصله قدامی و مسائل ترازی که بر فاصله تأثیر می‌گذارند در نظر گرفته شده است.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت