خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟


 
قيمت 0ريال

اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟
اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟

برای پیدا کردن پاسخ سوال اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک در ادامه این مطلب همراه ما باشبد.

عمل لیپوماتیک چیست؟

عمل لیپوماتیک نوعی از پیکرتراشی لیپوساتیک است که در آن چربی اضافی بدن برداشته شده و به ناحیه باریک مورد نظر که در بدن فرد وجود دارد منتقل می شود. لیپوماتیک ممکن است لیپوساکشن به نظر برسد؛ اما فناوری استفاده شده در لیپوماتیک برای شکستن و مکش چربی بسیار متفاوت تر از لیپوساکشن است. به همین دلیل لیپوماتیک منجر به آسیب بافتی کمتر، یکنواختی چربی در زیر پوست، ظرافت بیشتر پوست و اثر ماندگارتر می شود.

زمان مورد نیاز برای عمل لیپوماتیک:

حداقل اقامت در بیمارستان 1 هفته می باشد. اقامت در بیمارستان برای بیماران لازم نیست. مدت زمان عملیات 2 تا 4 ساعت می باشد. نوع بیهوشی که در عمل لیپوماتیک استفاده میکنند بیهوشی عمومی، محلی است. همچنین زمان بازگشت به کار و زتدگی عادی معمولاً 1 هفته بعد از جراحی امکان مذیر است.

عمل لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

پیکر تراشی لیپوماتیک بیشتر تحت بی حسی موضعی انجام می شود. با این حال، اگر این روش در یک منطقه بزرگتر اعمال شود یا اگر با روش های دیگر ترکیب شود، بیهوشی عمومی توصیه می شود. این روش کم و بیش همان روش لیپوساکشن است.

عمل اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده که به آن گاسترکتومی آستین نیز گفته می شود، جراحی کاهش وزن است که طی سالهای اخیر محبوبیت چشمگیری داشته است.  اسلیو معده یک روش محدودکننده است که در آن ظرفیت معده شما به میزان چشمگیری به حدود 75٪ کاهش می یابد تا بتواند به کاهش وزن قابل توجه در طولانی مدت کمک کند. در نتیجه، سلامت کلی شما نیز معمولاً بهبود می یابد.

نحوه عمل اسلیو معده:

اسلیو معده با برداشتن دائمی قسمت زیادی از معده شما انجام می شود. از آنجا که پس از جراحی ظرفیت معده شما بسیار کاهش یافته است، فقط می تواند قسمت کوچکی از غذا را در خود نگه دارد. بعد از خوردن غذای بسیار کم احساس سیری خواهید کرد و بین وعده های غذایی گرسنگی کمتری خواهید داشت.

در طی عمل اسلیو معده چه اتفاقی می افتد؟

قبل از جراحی اسلیو معده، بیهوشی عمومی به شما داده می شود. این روش به روش لاپاراسکوپی و با استفاده از جراحی  انجام می شود و معمولاً بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشد.

رفرنس

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت