خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین رژیم شیردهی را بشناسید.


 
قيمت 0ريال

بهترین رژیم شیردهی را بشناسید.
بهترین رژیم شیردهی را بشناسید.

یکی از چالش برانگیزترین مباحث تغذیه؛ رژیم شیردهی است. در این ایام باید مادران توجه زیادی به سلامتی و تغذیه خود داشته باشند. بیشتر مادران در دوران شیردهی دچار چاقی می شوند و این چاقی شاید تا سال های سال با آنها بماند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع رژیم لاغری آشنا شوید.

غذاهای کم کالری

افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند در قدم اول سعی می کنند در وعده های روزانه خود از لیست غذاهای رژیمی و کم کالری استفاده کنند. غذاهای کم کالری و همچنین غذاهای سیرکننده می توانند به شما کمک کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه خود را کاهش دهید.

اما در کل باید بدانید که میزان اضافه وزن خود را می توانید با محاسبه شاخص توده بدنی دریابید.

بیشتر بدانید: آیا با قاتل سلولیت آشنایی دارید؟

رژیم های لاغری سریع

یکی دیگر از راه هایی که می توانید به وسیله آن کاهش وزن داشته باشید استفاده از رژیم های لاغری سریع است. اما باید بدانید که رژیم های لاغری سریع به هیچ وجه با عنوان بهترین روش لاغری شناخته نمی شوند. رژیم های لاغری سریع انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

رژیم سه روزه امریکایی

رژیم سه روزه امریکایی یک رژیم لاغری سریع است که همانطور که از اسمش نیز پیداست یک پروسه سه روزه دارد.

رژیم شوک یک روزه برای استپ وزنی

یکی دیگر از رژیم های لاغری سریع رژیم شوک یک روزه برای استپ وزنی نام دارد که اصولا برای خروج افراد از استپ وزنی به کار می رود.

لاغری موضعی

افرادی هم وجود دارند که از اضافه وزن های موضعی رنج می برند. برای مثال افرادی که دچار اضافه وزن در نواحی شکم هستند به دنبال سریعترین راه لاغری شکم و پهلو می گردند. برای این کار می توانند از بهترین ورزش برای لاغری استفاده کنند. همچنین ورزش ها می توانند به لاغری های موضعی نیز کمک کنند. ورزش برای لاغری شکم انواع مختلفی دارد که با کمک گرفتن از آن به راحتی می توانید از اضافه وزن خود در این نواحی بکاهید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت