خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پیکرتراشی را بشناسید و با روش های آن آشنا شوید.


 
قيمت 0ريال

پیکرتراشی را بشناسید و با روش های آن آشنا شوید.
پیکرتراشی را بشناسید و با روش های آن آشنا شوید.

امروزه روش های زیادی برای لاغری و حذف چربی های شکم و پهلو و سایر نقاط وجود دارند، یکی از این روش ها پیکر تراشی است. معمولا این روش برای افرادی که با کمک ورزش و رژیم لاغری نتوانستند چاقی خود را درمان کنند، گزینه مناسبی است.

پیکرتراشی چیست؟

یک روش زیبایی برای حذف و از بین بردن چربی های موضعی بدن است، این تکنیک با کمک روش های مختلفی برای رسیدن به تناسب اندام ایده آل انجام می شود. با انجام این روش می‌توان نقاط مختلفی از بدن را که دچار چاقی شدند را بدون آسیب زدن به بافت ها، عروق و اعصاب بدن به ظاهری زیبا و لاغر رساند.

پیکر تراشی چگونه انجام می شود؟

معمولا این روش هم با جراحی و اعمال بیهوشی و هم بدون جراحی انجام می شود. اگر این روش با جراحی انجام شود، معمولا دوره بهبودی آن طولانی است، به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند از تکنیک های غیر جراحی از بین بردن چربی ها استفاده کنند و به تناسب اندام مورد نظرشان برسند.

بیشتر بدانید: با انواع راه های چاق شدن آشنا شوید.

پیکر تراشی با روش جراحی

جراحی پلاستیک شکم، لیفت سینه، ایمپلنت سینه، مموپلاستی، جراحی ران و جراحی بازو جزء روش های جراحی هستند.

پیکر تراشی بدون جراحی

در این روش از تکنیک های خاصی برای از بین بردن چربی های اضافی استفاده می شود و نیازی به جراحی نیست. از جمله روش های غیر جراحی برای پیکر تراشی: لیپوماتیک، لیپوست، لیپوساکشن، لیپولیزر، ابدومینوپلاستی، بادی جت، کرایولیپولیز، اولترازد هستند.

بیشتر بدانید: لاغری با اسلیو معده

لیپوساکشن یا چربی کشی برای لاغری و تناسب اندام

پیکر تراشی با لیپوساکشن با ایجاد یک برش کوچک و وارد کردن لوله کوچک به نام کانولی انجام می شود. چربی های اضافی در نواحی مختلف از طریق کانولی و با حالت مکش خارج می شوند.

در این روش چربی‌ها توسط حرارت سوازنده می شوند و نمی توان برای فرم دهی از آن ها استفاده کرد. دوره نقاهت این روش طولانی تر از لیپوست و لیپوماتیک است، تورم و کبودی بعد از لیپوساکشن همراه با درد است.

شکم، پاها، پشت، سینه، صورت و گردن از جمله نواحی هستند که با این روش می توان چربی های اضافی آن ها را حذف کرد.

منبع: https://www.jarahilaqari.ir/

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت