خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا رژیم چاقی را می شناسید؟


 
قيمت 0ريال

آیا رژیم چاقی را می شناسید؟
آیا رژیم چاقی را می شناسید؟

اگر دنبال تناسب اندام هستید، همانطور که چاقی بیش از حد در تناسب اندام جایی ندارد، لاغری بیش از حد نیز بدین گونه است. در این مقاله در رابطه با رژیم چاقی متناسب که بتوانید بدون شکم و پهلو به تناسب اندام برسید، صحبت می کنیم.

همان طور که برای بسیاری از افراد لاغر شدن به یک آرزو تبدیل شده است برای برخی افراد دیگر هم چاق شدن یک رویاست. این افراد قطعا در صورتی که یک رژیم غذایی خوب را انتخاب کنند، قطعا به هدفشان خواهند رسید. بنابراین برای انتخاب بهترین رژیم برای چاقی بهتر است که از یک متخصص تغذیه خوب مشاوره بگیرید. با مراجعه به متخصص تغذیه و دریافت برنامه رژیم چاقی در یک هفته می توانید به وزن و اندام دلخواه خود برسید.

انواع روش های لاغری

همانطور که چاق شدن دغدغه بسیاری از افراد است، لاغر شدن هم برای بسیاری از افراد سخت . چالش برانگیز است.روش های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد که انتخاب بهترین روش لاغری یکی از موارد اصلی است که شما باید آن را بسیار دقیق بررسی کنید. افراد در وهله اول به سراغ غذاهای سیر کننده می روند که نقش این دسته از غذاها و لیست غذاهای رژیمی و کم کالری بسیار کم رنگ است. در ادامه با روش های مختلف لاغری آشنا می شوید.

ورزش برای لاغری

افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن می شوند راه های زیادی برای کنترل وزن دارند که ورزش یکی از آن هاست. ورزش برای لاغری می تواند در امر کاهش وزن بسیار موثر باشد.  البته گفتنی است که ورزش هم انواع مختلفی دارد. یعنی بعضی از ورزش های موضعی وجود دارند که برای لاغری برخی از نقاط تاثیرگذار هستند. برای مثال:

· ورزش برای لاغری شکم

· ورزش برای لاغری پا

رژیم برای لاغری

رژیم لاغری یکی دیگر از راه هایی است که افراد از آن برای کترل وزن و یا حتی کاهش وزن استفاده می کنند. رژیم های لاغری متفاوتی وجود دارند که برخی برای درمان و کنترل بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال رژیم بیماران کلیوی.

دسته دیگری از رژیم های لاغری وجود دارند که توسط پزشکان نیز توصیه می شوند. این رژیم های لاغری از یک اصول خاص پیروی می کنند که به بدن اجازه تحلیل رفتن نمی دهد. برای مثال رژیم مدیترانه ای.

و در آخر آن دسته از رژیم های لاغری را معرفی می کنیم که به رژیم لاغری سریع معروف هستند. این رژیم لاغری در یک مدت زمان کم شما را به وزن دلخواهتان می رساند. اما به همان سرعت نیز احتمال بازگشت وزن وجود دارد. رژیم سه روزه امریکایی از این دسته است.

منبع: دکتر آیتم

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت