خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین عمل لاغری


 
قيمت 0ريال

بهترین عمل لاغری
بهترین عمل لاغری

برای پیدا کردن بهترین عمل لاغری در تهران ، ادامه مقاله را مشاهده کنید. تعدادی از افراد در کنترل اشتهای خود دچار مشکل هستند. عدم کنترل در تغذیه باعث تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود. بدین ترتیب افراد برای کاهش وزن خود به روش های لاغری، جراحی های لاغری و کاهش وزن علمی روی می آورند.

بوتاکس معده:

بوتاکس معده یک روش غیرجراحی برای کاهش وزن است. بوتاکس علاوه بر کاربرد در زمینه لاغری، در زمینه زیبایی نیز کاربرد دارد.

بالن معده:

روش بالن معده یکی از بهترین روش های لاغری در مصر محسوب می شود. همچنین یکی از روش های لاغری غیر جراحی است. در طی این فرآیند اندازه معده بدون برداشتن بخشی از آن کاهش می یابد. در این روش یک بالن لاستیکی سیلیکونی در داخل معده فرد باعث احساس سیری زودرس می شود.

اسلیو معده

اسلیو معده نوعی جراحی لاغری است که در آن اندازه معده به منظور کمک به کاهش وزن کوچک می شود. حدود 80 درصد از معده به شکل غیرقابل برگشتی، برداشته می شود. و یک بخش لوله مانند باقی می ماند. گنجایش بخش باقی مانده معده تنها 120 میلی لیتر و یا 4 انس است. این مقدار بسیار کمتر از گنجایش طبیعی معده است.

کاهش چشمگیر اندازه معده به این معناست که فرد می تواند در هر وعده، تنها به مقدار نصف فنجان غذا بخورد که همین کاهش حجم غذا، موجب کاهش کالری دریافتی و در نتیجه کاهش وزن می شود. البته این امکان وجود دارد که بیمار پس از جراحی، با پرخوری نیز بتواند مقداری وزن کم کند که ممکن است در این صورت به عوارض اسلیو معده دچار شود. که نشتی معده از جمله آنهاست.

بای پس معده

بای پس معده یکی از متداول ترین جراحی های لاغری است. طی جراحی بای پس معده، بخش پایینی معده کنار گذاشته می شود و تنها قسمت بالای معده باقی می ماند. بخش اول روده کوچک بریده می شود. ابتدای آن به کیسه جدید معده متصل می شود که به این نقطه تلاقی، یک آناستوموز می گویند. انتهای این لوله نیز به بقیه روده کوچک وصل می شود و یک آناستوموز دیگر می سازد.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت