خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن اصولی


 
قيمت 0ريال

بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن اصولی
بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن اصولی

گاهی نیاز است تا به دلایل مختلف، کاهش وزن سریع و فوری را تجربه کنید. در این مواقع حتماً به دنبال رژیم لاغری یک ماهه و یا رژیم نوم می‌گردید. رژیم گرفتن، تنها بخشی از لاغر شدن است. برای اینکه در کمترین زمان ممکن، بیشترین کاهش وزن را تجربه کنید، به چیزی بیش از یک رژیم غذایی و ورزش نیاز خواهید داشت. گاهی بدن ما، به کمک خارجی برای لاغری نیاز دارد. در این مواقع باید با انواع مکمل بدنسازی برای لاغری جلو رفت. به این ترتیب می‌توانید از بین آن‌ها، یکی را برای لاغری در یکماه انتخاب کنید و به کاهش وزن خود سرعت بیشتری ببخشید.

یک رژیم اصولی را دنبال کنید.

برای کاهش وزن در یکماه، باید حتماً مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید. رژیم‌های مختلفی برای کاهش وزن سریع توصیه می‌شوند. رژیم جنرال موتورز یکی از رژیم‌های غذایی است که می‌توانید استفاده کنید. همچنین رژیم لاغری پالئو هم می‌تواند به کاهش وزن سریع بدن شما کمک کند. مصرف فیبر هم باعث کاهش وزن بدن می‌شود. همچنین باید مدام از موادی استفاده کنید که متابولیسم شما را افزایش دهند. مصرف مایعات فراوان در طول روز را هم فراموش نکنید. ترجیحاً انواع کربوهیدرات (نان، برنج و قند) را کاملاً کنار بگذارید. همه این موارد بدین معناست که شما باید از یک رژیم لاغری اصولی استفاده کنید.

صبحانه را حذف نکنید

حذف صبحانه کمکی به کاهش وزن و لاغری شما نخواهد کرد. با حذف صبحانه مواد مغذی بسیار با اهمیت و ضروری را از دست داده اید و در طی روز بیش از پیش، ریزه خواری خواهید کرد چون احساس گرسنگی می کنید.

از مواد غذایی پر کالری پرهیز کنید

سعی کنید از خوردن غذاهایی که کالری بالایی دارند، خودداری کنید. کاهش کالری دریافتی از وعده صبحانه و در طول به شما در کاهش وزن و لاغری کمک می کند. شما می توانید برای کنترل میزان کالری دریافتی روزانه خود از رژیم کالری شماری استفاده کنید.

برای کاهش کالری، از افزودن قند به غذاهای صبحانه خودداری کنید. وقتی فرد مقدار زیادی حتی شکر قهوه ای اضافه می کند، یک وعده صبحانه سالم می تواند به یک وعده غذایی با کالری بالا تبدیل شود. غلاتی که حاوی قند کمتری هستند انتخاب کنید و از کیک و شیرینی هایی که حاوی مقدار زیادی قند، شکر یا نشاسته هستند، پرهیز کنید.

وعده ها و میان وعده های غذایی منظم داشته باشید

برای وعده های غذایی خود، برنامه ریزی داشته باشید سعی کنید برای صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده ها، در هر هفته و بر مبنای کالری مجاز روزانه، برنامه ریزی داشته باشید. این کار، به نوعی، صرفه جدیی در وقت و هزینه شما نیز می باشد.مصرف منظم و مکرر وعده و میان وعده های غذایی در طول روز به شما کمک می کند تا کالری بیشتری را بسوزانید. همچنین این راهکار، تمایل شما به مصرف غذاهای غذاهای پر چرب و همچنین غذاهای مملو از قند و نشاسته را کاهش می دهد.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت