خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری برای کودکان و نوجوانان


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری برای کودکان و نوجوانان
رژیم لاغری برای کودکان و نوجوانان

یکی از دغدغه های اصلی والدین کاهش وزن و افزایش وزن شدید فرزندانشان است. در واقع بهترین رژیم لاغری کودکان و نوجوانان رژیمی است که با در نظر گرفتن ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری های زمینه ای و متناسب با سن، جنسیت، وزن و قد هر کودکی توسط متخصص تغذیه تجویز می شود.

توجه به رژیم کودک به این معنی است که کودک شما با توجه به سن و شرایط فیزیکی، چه نوع مواد غذایی را به چه اندازه دریافت می‌کند. اهمیت این موضوع تا جایی است که نوع تغذیه و رژیم کودک، کیفیت زندگی او را در بزرگسالی نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. والدین نقش مهمی در شکل ‌گیری عادت غذایی کودک خود دارند. همچنین توجه به رژیم کودک، وزن نرمال، روند افزایش قد مناسب، استخوان بندی سالم و شرایط ذهنی و روانی مطلوب را برای او به همراه خواهد داشت.  برای کاهش وزن کودکتان باید بهترین روش لاغری را که پزشکان نیز تایید کرده اند را انتخاب کنید.

رژیم لاغری کودکان

برای شروع یک رژیم لاغری موفقیت آمیز نیاز به یک سری مقدمات است. برای مثال والدین برای شروع رژیم لاغری کودک باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

· والدین باید به کودکان خود یادآور شوند که حتی اگر رژیم لاغری کودک موفقیت آمیز هم نباشد و آنها در هر وزنی باشند؛ دوست داشتنی هستند و تنها هدف آنها زندگی شاد و سالم است.

· والدین می بایست الگوی خوبی برای فرزندان خود باشند.

· کودک باید فعالیت روزانه حداقل یک ساعته داشته باشد. یعنی باید از ورزش لاغری استفاده کند.

· در وعده های اصلی و میان وعده ها تنها از مواد غذایی سالم و مغذی استفاده کنید.

· زمان کمتری را برای تماشای تلویزیون و بازی با کامپیوتر، گوشی موبایل و … اختصاص دهید.

اصولا تغییراتی که در کل خانواده ایجاد می شود، به راحتی از سمت کودکان پذیرفته می شود. بنابراین والدین با پیروی از رژیم لاغری اصولی می توانند یک سبک زندگی سالم برای کل خانواده در پیش بگیرند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که رژیم غذایی مناسب برای کودکان و نوجوانان رژیمی است که کالری شماری های سختگیرانه و محدودیت های دست و پاگیر نداشته باشد؛ چرا که این امر باعث تشدید استرس و اضطراب کودک می شود.

شما به عنوان والدین کافی است تنها کودک خود را تشویق به تغذیه سالم و ورزش روزانه کنید. غذا خوردن همه اعضای خانواده در کنار یکدیگر، مصرف حجم غذای یکسان در وعده های اصلی، خاموش کردن تلویزیون در حین صرف غذا، خودداری از مصرف غذاهای آماده، کنسروی و فست فودی بهترین راهکار برای موفقیت آمیز بودن رژیم لاغری کودکان و نوجوانان است.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت