خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

20 غذای رژیمی و کم کالری


 
قيمت 0ريال

20 غذای رژیمی و کم کالری
20 غذای رژیمی و کم کالری

اکثر افراد بر این باورند که استفاده از رژیم غذایی برای لاغری بدین معناست که نباید غذا بخورید و یا گرسنه بمانید. این طرز تفکر اشتباه است. باید در نظر داشته باشید که در رژیم های غذایی لاغری مصرف مواد مضر را به حداقل برسانید و در همان حال از غذاهای کم کالری استفاده کنید. همچنین بدانید که نباید از مصرف میوه ها و سبریجات غافل شوید.

امروزه پیدا کردن غذاهایی که چند ویژگی زیر را داشته باشند بسیار سخت است:

· متنوع

· کم کالری

· دارای ارزش غذایی بالا

· خوشمزه

در ادامه با چند مورد از آنها آشنا شوید.

خورشت قیمه بادمجان بدون گوشت

خورشت قیمه بادمجان که در آن گوشت نداشته باشد یکی از بهترین گزینه ها برای افراد گیاه خوار نیز است. نبودن گوشت قرمز و استفاده از مقدار بسیار کمی از روغن باعث می شود که این خورشت یک غذای رژیمی لاغری محسوب شود.

سوپ نخود مدیترانه ای

سوپ نخود مدیترانه ای به عنوان یک پیش غذای بسیار مقوی و کم کالری شناخته می شود. این سوپ بیشتر در کشورهای مدیترانه ای طبخ می شود. در رژیم کاهش وزن خودتان از این غذا استفاده کنید. زیرا کاهش وزن با این سوپ بسیار آسان است.

به دلیل استفاده نخود در این سوپ، سرشار از پروتئین، فیبر و ویتامین است.

لقمه قارچ کبابی

غذای رژیمی با قارچ یکی از بهترین گزینه ها برای یک غذای رژیمی است. لقمه قارچ کبابی بسیار سریع آماده می شود. بدین صورت که در ابتدا قارچ ها را فر گریل می کنید و پس از آن با سبزیجات خشک و معطر و یا آووکادو آن را طعم دهی کنید.

خوراک مرغ و قارچ

یکی دیگر از غذاهای رژیمی که طرفداران زیادی دارد، غذای رژیمی با مرغ است. خوراک مرغ و قارچ به دلیل داشتن مقدار زیادی پروتئین باعث می شود که سریع احساس سیری کنید.

بادمجان شکم پر

بادمجان شکم پر جزو غذاهای رژیمی با بادمجان محسوب می شود. این غذا در ابتدا در کشور ترکیه طبخ شده و طرفداران زیادی نیز دارد. اما امروزه به عنوان یکی از غذاهای رژیمی کم کالری شناخته می شود.

منبع: https://www.sira.fit/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت