خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روش های لاغری شکم و پهلو


 
قيمت 0ريال

روش های لاغری شکم و پهلو
روش های لاغری شکم و پهلو

بخاطر تصورات غلطی که در بین مردم وجود دارد، اغلب افراد فکر می کنند که تنها راه لاغری شکم و پهلو استفاده از حرکات ورزشی مرتبط با شکم و پهلو است.

در وهله اول باید بدانید که چیزی به عنوان لاغری موضعی شکم و پهلو وجود ندارد. وقتی که شما مشغول انجام حرکات ورزشی هستید، انرژی مصرفی شما باعث سوختن چربی های کل بدنتان می شود. اما باید در نظر داشته باشید که با رعایت برخی نکات می توانید سریع تر به اندام دلخواهتان برسید.

ورزش هوازی را با تمرین های مقاومتی ترکیب کنید.

در کنار رژیم غذایی سالم و کم‌کالری، ورزش از موثرترین راه‌های کاهش وزن و همچنین لاغری شکم است. باوجود این‌که ورزش‌های هوازی مانند دویدن و شنا باعث کالری‌سوزی و کاهش حجم چربی بدن می‌شوند؛ اگر این ورزش‌ها با تمرینات استقامتی مانند کار با وزنه یا حرکات کششی همراه شوند، نتیجه بسیار موثرتری خواهند داشت.

میزان مصرف فیبر را افزایش دهید

مصرف فیبر باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و جلوگیری از نفخ شکم  می‌شود و شکمتان را لاغرتر نشان می‌دهد؛ چراکه نفخ؛ باعث ورم و بزرگ‌تر نشان‌دادن شکم می‌شود.

روزانه میزان پروتئین بیشتری مصرف کنید

مصرف پروتئین باعث می شود که رشد ماهیچه های بدن بیشتر شود. همچنین باعث می شود که مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید. در نتیجه لاغری شکم و پهلو اتفاق می افتد. یکی ار رژیم های لاغری که در آن میزان مصرف پروتئین بالاست، رژیم لاغری پالئو است.

از اسید های چرب غیر اشباع استفاده کنید.

طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که رژیم های غذایی غنی از اسیدهای چرب غیراشباع به کاهش وزن بدن کمک می کنند.

از مصرف نوشیدنی های پرکالری بپرهیزید.

یکی از روش های لاغری شکم و پهلو این است که این نوشیدنی ها را به صورت زیر جایگزین کنید:

· به جای نوشابه می توانید از مخلوط آب گازدار و میوه های مختلف استفاده کنید.

· به جای آبمیوه های طبیعی از میوه ها استفاده کنید

· حذف آبمیوه های مصنوعی به شما کمک می کند

· چای و قهوه بدون شکر مصرف کنید.

برخی از افراد دچار افراط شده و از رژیم آب درمانی استفاده می کنند. استفاده از این رژیم سریع توسط هیچ پزشکی توصیه نمی شود.

در طول روز آب کافی بنوشید.

نوشیدن آب کافی بتعث می شود که دستگاه گوارش شما عملکرد بهتری داشته باشد و از نفخ آن جلوگیری می کند.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که لاغری شکم و پهلو به‌صورت موضعی،  بدون عمل‌های  جراحی یا روش‌های تهاجمی مانند لیپوساکشن امکان‌پذیر نیست. مواظب باشید در دام افراد سودجو که وعده روشهای لاغری شکم و پهلو به‌صورت موضعی و بدون تغییر سایز سایر اعضای بدن را می‌دهند، نیفتید.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت