خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با رژیم کتوژنیک چقدر وزن کم می کنیم؟


 
قيمت 0ريال

با رژیم کتوژنیک چقدر وزن کم می کنیم؟
با رژیم کتوژنیک چقدر وزن کم می کنیم؟

رژیم کیتو یا رژیم کتوژنیک، یک رژیم غذایی با چربی بالا، کربوهیدرات کم و پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن سریع بسیار مورد توجه قرار دارد.

رژیم کتوژنیک، به‌عنوان یکی از رژیم‌های چربی‌سوزی است که با استفاده از این رژیم علاوه بر لاغری و کاهش وزن، می‌توان به بهبود بیماری‌هایی مانند دیابت و پارکینسون نیز کمک کرد. رژیم کیتو یا رژیم کتوژنیک، یک رژیم لاغری با چربی بالا، کربوهیدرات کم و پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن سریع بسیار پیشنهاد می‌شود. در حالت عادی، قندهای موجود در غذا در بدن انسان به گلوکز تبدیل شده و در سرتاسر بدن به‌ویژه مغز، پخش می‌شوند تا به‌عنوان منبع انرژی، سوزانده شوند.

تاثیر رژیم غذایی بر روی لاغری و کاهش وزن

افراد زیادی به دنبال یک راه برای لاغری و کاهش وزن هستند. به خصوص بانوان به دنبال یک رژیم لاغری برای زنان هستند. اما باید بگوییم که روش های مختلفی به عنوان بهترین روش لاغری وجود دارند که باعث کاهش وزن می شوند. در ادامه با برخی از این روش ها و مثال های آنان آشنا می شوید.

رژیم غذایی

زمانی که دچار چاقی می شوید، در وهله اول می توانید از رژیم لاغری استفاده کنید. اما باید بدانید که رژیم های لاغری به دو دسته اصلی تقسیم می شوند.

1. رژیم لاغری اصولی

رژیم هایی همانند رژیم غذایی مدیترانه ای، رژیم کتوژنیک و ... جزو این دسته محسوب می شوند. استفاده از رژیم های لاغری اصولی توس پزشکان بیشتر توصیه می شود.

2. رژیم لاغری سریع

رژیم های لاغری سریع شامل رژیم لاغری سه روزه، رژیم لاغری یک ماهه و ... هستند. استفاده از این رژیم های لاغری توصیه نمی شود. زیرا افراد در یک مدت زمان کوتاه دچار لاغری می شوند و این امر باعث از دست رفتن املاح معدنی بدن آن ها می شود. همچنین زمان بازگشت وزن نیز سریع است.

عمل های لاغری

افراد پس از اینکه از رژیم های لاغری و ورزش برای تناسب اندام نتیجه ای نگرفتند می توانند به سراغ عمل های لاغری بروند. بر اساس محاسبه bmi می توانند میزان اضافه وزن را تشخیص داده و یکی از انواع عمل لاغری را انتخاب کنید. معروف ترین عمل لاغری که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد، عمل اسلیو معده نام دارد.

منبع: https://www.dritm.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت