خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری جنرال موتورز چیست؟ چه تاثیری بر روی کاهش وزن می گذارد؟


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری جنرال موتورز چیست؟ چه تاثیری بر روی کاهش وزن می گذارد؟
رژیم لاغری جنرال موتورز چیست؟ چه تاثیری بر روی کاهش وزن می گذارد؟

رژیم جنرال موتورز چیست؟ لاغری در ۷ روز رژیم های غذایی برای لاغری تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که انتخاب یک رژیم لاغری سالم و کم خطر برای افراد به شدت سخت شده است. رژیم جنرال موتورز  مثل رژیم لاغری کانادایی یکی از این رژیم‌های لاغری است که اتفاقاً محبوبیت قابل توجهی در میان افراد پیدا کرده است. این رژیم ادعا می‌کند که می‌توان در یک هفته، ۷ کیلوگرم وزن کم کرد؛ آنهم با تغییرات امن در سبک زندگی و رژیم لاغری.

رژیم غذایی جنرال موتورز به ۷ قسمت تقسیم بندی می‌شود که بر پایه روزهای هفته است. شما در هر روز هفته می‌توانید گروه‌های غذایی خاص را طبق برنامه رژیم جنرال موتورز مصرف کنید. این رژیم غذایی مناسب فصل تابستان است؛ زیرا مصرف میوه در آن به شدت مورد توجه است و تابستان از نظر تنوع میوه بهترین فصل سال است.

رژیم های غذایی

برخی از رژیم های غذایی وجود دارند که از آن ها برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود. برای مثال رژیم درمان کیست تخمدان برای درمان اختلالات سیستم باروری بانوان است.

و یا رژیم دش که از آن برای درمان و کاهش فشار خون موثر است. البته باید بگوییم که رژیم دش به طور اختصاصی برای کاهش فشار خون طراحی شده است.

در کنار این ها برخی از رژیم های غذایی برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود. برای مثال رژیم لاغری کتوژنیک یکی از رژیم های لاغری است که توسط پزشکان برای مدت طولانی توصیه نمی شود. البته گفتنی است رژیم کتوژنیک باعث ایجاد تغییر در سیستم سوخت و ساز بدن می شود.

برخی از رژیم های لاغری نیز یک تاثیر سریع بر روی لاغری و کاهش وزن می گذارند. برای مثال رژیم لاغری سه روزه باعث کاهش وزن در سه روز می شود.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت