خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با رژیم لاغری یک ماهه سریع لاغر شوید.


 
قيمت 0ريال

با رژیم لاغری یک ماهه سریع لاغر شوید.
با رژیم لاغری یک ماهه سریع لاغر شوید.

با کمی جستجو در اینترنت به راحتی می توان با انواع رژیم ها از جمله رژیم لاغری یک ماهه 5 کیلو، رژیم لاغری یک ماهه 10 کیلو و … آشنا شد. اما تحقیقات نشان داده که رژیم های غیر اصولی که وزن بسیاری را در طول ماه کاهش می دهند نتیجه ای ندارند چرا که افراد نمی توانند در بلند مدت به آن پایبند بمانند و در آخر وزن از دست رفته باز می گردد.

برای شناخت بیشتر رژیم لاغری یک ماهه با دکتر آیتم همراه باشید.

رژیم های لاغری سریع

همانطور که گفتیم شکا با استفاده از یک برنامه رژیم لاغری سک ماهه می توانید کاهش وزن داشته باشید. چیز به خصوصی که در این رژیم لاغری اهمیت دارد، زمان است. شما در مدت زمان یک ماه به کاهش وزن دلخواه خود دست پیئا می کنید. با استفاده از انواع رژیم های لاغری سریع در یک مدت زمان کوتاه می توانید کاهش وزن داشته باشید.

در ادامه با برخی رژیم لاغری های سریع آشنا می شوید.

رژیم آب درمانی

رژیم آب درمانی یکی از رژیم های لاغری سریع است که به وسیله آن می توانیم در یک مدت زمان کوتاه لاغر شویم. این رژیم لاغری افراد را از مصرف هرگونه مواد غذایی منع می کند. افراد تنها مجاز به استفاده از آب هستند.

رژیم پالئو

رژیم پالئو بر این باور است که افراد باید بر اساس نحوه تغذیه انسان های اولیه پیش بروند. رژیم پالئو و یا رژیم غارنشینی می تواند تاثیرات شگفت انگیزی در لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

رژیم اتکینز

افراد با استفاده از نمونه رژیم اتکینز می توانند به یک رژیم لاغری با کربوهیدرات بسیار پایین دست یابند. گفتنی است که این رژیم غذایی منجر به کاهش وزن چشم گیری در افراد می شود. همچنین به دلیل اینکه مصرف پروتئین و چربی در این رژیم به نسبت سایر رژیم ها محدود نشده است؛ بسیار از افراد از پیگیری آن خسته نمی شوند.

رژیم جنرال موتورز

رژیم جنرال موتورز یکی از انواع رژیم های لاغری است که سرشار از میوه است. این رژیم لاغری مناسب برای فصل تابستان است . همچنین این رژیم در ابتدا برای کارکنان کمپانی جنرال موتورز طراحی شده بود.

رژیم شوک سه روزه

لاغری در سریع ترین زمان ممکن می تواند آرزوی هر کسی باشد که اضافه وزن دارد. رژیم شوک سه روزه، یک هفته ای و … از جمله روش های کاهش وزن سریع هستند.

رژیم سه روزه امریکایی

اگر به یک مهمانی یا مجلس عروسی دعوت شده اید اما لباس هایتان برایتان تنگ شده است و به دنبال یک روش لاغری سریع هستید؛ رژیم سه روزه امریکایی بهترین راه حل برای رهایی از شر چربی های اضافه است.  رژیم ارتشی یا سه روزه در سراسر دنیا به روشی برای کاهش وزن 4 الی 5 کیلوگرمی در عرض یک هفته معروف است. شاید باورش برایتان سخت باشد اما این رژیم واقعیت دارد.

رژیم فستینگ

یکی از استراتژی های کاهش وزن که در سال های اخیر بسیار رواج یافته، رژیم فستینگ است که با نام روزه داری متناوب هم شناخته می شود. در این روش فرد، طبق برنامه و در بازه های زمانی خاصی مجاز به خوردن می باشد. اما باید مراقب عوارض رژیم فستینگ باشید.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت