خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری برای کودکان و کاهش وزن سریع


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری برای کودکان و کاهش وزن سریع
رژیم لاغری برای کودکان و کاهش وزن سریع

همانطور که چاقی و اضافه وزن برای بسیاری از بزرگسالان تبدیل به یک معضل شده است، برای کودکان نیز این اتفاق افتاده است. امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و برنامه غذایی بسیاری از کودکان در سنین پایین دچار چاقی می شوند. برای بهبود این مهم والدین را به استفاده از رژیم برای لاغری کودکان تشویق می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

رژیم چاقی

همانطور که چاقی یکی از مشکلات بزرگ خانواده هاست، لاغری نیز مشکلی بزرگ است. لاغری و کمبود وزن باعث می شود که افراد نتوانند به امور روزمره خود بپردازند و دچار ضعف بدنی و یا سرگیجه های شدید بشوند. رژیم چاقی می تواند راه حل مناسبی برای درمان و بهبود این مشکل باشد.

بهترین روش های لاغری

برای لاغری می توانید روش های متفاوتی زا در پیش بگیرید. اما توصیه اکید ما به شما این است که بهترین روش لاغری را برای خودتان با مشورت پزشک انتخاب کنید. در ادامه با برخی از روش های لاغری مورد تایید پزشکان آشنا می شوید.

عمل جراحی لاغری

چاقی به طور کلی یک مشکل بزرگ است اما اگر تبدیل به چاقی مفرط بشود دیگر قابل کنترل نیست. برای این امر با مراجعه به پزشک و متخصص تغذیه و محاسبه شاخص توده بدنی می توانید پی ببرید که می توانید به سراغ انواع جراحی لاغری بروید یا ن؟

ورزش برای لاغری

یکی از روش های لاغری و کاهش وزن که توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود استفاده از بهترین ورزش برای لاغری است. همچنین افراد زیادی هستند که از ورزش برای لاغری های موضعی استفاده می کنند. برای مثال افرادی که از اضافه وزن در ناحیه شکم رنج می برند می توانند از ورزش برای لاغری شکم بهره ببرند.

رژیم لاغری

رژیم های لاغری متفاوتی برای اهداف متنوعی طراحی شده اند. برخی از رژیم های لاغری که در دسته رژیم های لاغری سریع قرار می گیرند به منظور کاهش وزن سریع طراحی شده اند. برای مثال رژیم شوک سه روزه یکی از رژیم های لاغری سریع است که طرفداران زیادی نیز دارد.

یکی دیگر از دسته های رژیم های لاغری که رژیم لاغری اصولی نام دارند، توسط پزشکان توصیه می شوند. رژیم مدیترانه ای یکی از این رژیم های لاغری است که افراد بسیاری طرفدار آن هستند.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت