خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم مدیترانه ای چیست؟ با یک نمونه رژیم مدیترانه ای آشنا شوید.


 
قيمت 0ريال

رژیم مدیترانه ای  چیست؟ با یک نمونه رژیم مدیترانه ای آشنا شوید.
رژیم مدیترانه ای  چیست؟ با یک نمونه رژیم مدیترانه ای آشنا شوید.

رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن و همچنین حفظ سلامت بدن است. این رژیم می تواند از برخی بیمارها و مشکلات مانند سکته قلبی، دیابت و حتی مرگ زودرس جلوگیری کند.

متاسفانه ذهنیت اکثر ما از رژیم غذایی این است که باید محدودیت های غذایی برای کاهش وزن خود در برنامه غذایی روزانه اعمال کنیم؛ اما در حالی که رژیم لاغری استاندارد به هیچ عنوان چنین سیستمی ندارند.

رژیم مدیترانه ای

یک رژیم مدیترانه ای سنتی عمدتاً متشکل است از:

· روغن ماهی

· مرغ و ماکیان

· میوه ها و سبزیجات تازه

· حبوبات

· نان تازه

· ماکارونی

· روغن زیتون

یکی از دلایل سالم بودن رژیم مدیترانه ای وجود محتوای گیاهی بسیار قوی این رژیم است. سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، زیتون، پیاز، کاهو و منداب* که نه تنها برای کنترل قند خون مناسبند بلکه زیبایی بصری  بسیار زیادی به این رژیم غذایی می دهند.

انواع رژیم های لاغری سریع

رژیم های لاغری متفاوتی وجود دارد که هر کدام با یک هدف خاص طراحی شده اند. شما میزان اضافه وزن خود را با محاسبه شاخص توده بدنی اندازه بگیرید. در ادامه با برخی از این رژیم لاغری ها آشنا می شوید.

رژیم آب درمانی

رژیم آب درمانی یکی از انواع رژیم های لاغری سریع است که با استفاده از آن افراد به سرعت به کاهش وزن دست پیدا می کنند. در این رژیم شما تنها مجاز به استفاده از آب هستید.

رژیم شوک سه روزه

رژیم شوک سه روزه یکی دیگر از روش های لاغری سریع است که به افراد اجازه می دهد تا به سرعت وزن کم کنند. در واقع هدف اصلی این رژیم لاغری، بالا بردن سوخت و ساز بدن و در نتیجه افزایش چربی سوزی و لاغری است. در طول این رژیم چربی های شکم و پهلو از بین می روند و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می کند.

رژیم فستینگ

رژیم غذایی فستینگ یا رژیم روزه داری به عنوان یکی از محبوب ترین روش های تغذیه سالم و تناسب اندام در بین مردم به شمار می آید. این رژیم با پیروی از یک برنامه خاص، همانند روزه گرفتن زمان های مجاز و غیر مجاز برای خوردن را تعیین می کند و بر اساس آن علاوه بر کاهش وزن، کاهش سطح چربی و کلسترول و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت نوع 2 حاصل می شود.

البته باید بگوییم که شما موظف هستید که عوارض رژیم فستینگ را در دراز مدت در نظر بگیرید.

منبع: https://www.dritm.ir/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت