خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

خرید کلاه گیس باید بر چه اساسی باشد؟


 
قيمت 0ريال

خرید کلاه گیس باید بر چه اساسی باشد؟
خرید کلاه گیس باید بر چه اساسی باشد؟

هنگام خرید کلاه گیس باید نکاتی را در نظر داشته باشید، اینکه کدام مدل به صورتتان بیشتر می‌آید، کدام رنگ زیباترتان می‌کند و غیره. این شما و این راهنمای خرید کلاه گیس زنانه.   موی مصنوعی می‌خواهید یا طبیعی؟

انتخاب بین کلاه گیس زنانه با موی طبیعی یا کلاه‌گیس مصنوعی کار سختی نیست؛ اگر از نکات مهم مربوط به خریدشان با‌خبر باشید:

شکل دادن به کلاه گیس زنانه طبیعی آسان‌تر از مصنوعی است.

زنانی که در اثر شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی با ریزش مو مواجه می‌شوند، می‌توانند حداقل برای یک‌بار هم که شده کلاه گیس شیمی درمانی انتخاب کنند و یا اینکه کلاه‌ و روسری ‌های متنوع را جایگزین کلاه‌گیس کنند. به یاد داشته باشید، موهای شما دوباره رشد خواهند کرد، اگرچه ضخامت، بافت و رنگ آن ممکن است تغییر کند. ریزش مو در بیماران مبتلا به سرطان سینه و همینطور سایر سرطان ها بروز می­کند.

بیش تر بخوانید: راه های مراقبت از موهای فر

انتخاب کلاه گیس قبل از شروع درمان

 از مدل موهای فعلی خود عکس بگیرید.

 در صورتی که می خواهید کلاه گیس خود را با رنگ فعلی خود مطابقت دهید، یک دسته از موهای خود را از جلوی سر خود، جایی که موها روشن تر هستند، جدا کنید تا بعدا برای انتخاب کلاه گیس به مشکل بر‌نخورید.

 از نور طبیعی – در فضای باز یا نزدیک پنجره – برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا کلاه گیس با موهای طبیعی شما مطابقت دارد استفاده کنید.

 سر خود را با موهای خیس یا صاف اندازه بگیرید.

 مطمئن شوید که کلاه گیس شما قابل تنظیم است، چون بعد از ریزش مو، اندازه سر شما ممکن است یک سایز کوچکتر باشد.

بهترین نکات برای خرید کلاه گیس زنانه

 نکات بهداشتی مهم ترین نکته هستند که بهتر است کلاه گیس ضد حساسیت برای خود تهیه نمایید.

 ظاهر و متناسب با رنگ موی خود تهیه نمایید.

 اگر می خواهید هزینه بالایی کنید بهتر است کلاه گیس طبیعی سفارش دهید.

 به راحتی توجه کنید. شما باید زمانی که کلاه گیس را روی سر خود گذاشته اید فکر کنید که موی خودتان است. بنابراین راحتی یکی دیگر از ویژگی هایی است که حتما پیشنهاد می شود مد نظر قرار دهید.

ویژگی کلاه گیس زنانه و مردانه

نوع

ابتدا باید به انواع کلاه گیس توجه داشته باشید. کلاه گیس زنانه در دو نوع ساخته می شود. شما می توانید کلاه گیس زنانه طبیعی خریداری کنید و یا به سراغ نمونه های مصنوعی بروید. اگر به دنبال کلاه گیس زنانه ارزان می گردید بهتر است به دنبال نمونه های مصنوعی بروید. اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید و طبیعی تر به نظر برسید بهتر است کلاه گیس زنانه با موی طبیعی خریداری کنید. در هر صورت نسبت به نیاز شما و بودجه شما این مورد می تواند تغییر کند.

بیش تر بخوانید: طرز شستشوی کلاه گیس

مدل کلاه گیس

یکی دیگر از موارد مدل کلاه گیس است. شما باید مشخص کنید که یک کلاه گیس زنانه برای جلوی مو و یا یک کلاه گیس زنانه بلند می‌ خواهید. هر کلاه گیس متناسب با کاربردش ظاهر متفاوتی دارد. بنابراین سعی کنید در ابتدا نیاز خودتان را مشخص کنید. اگر می‌ خواهید کلاه گیس زنانه چتری بخرید لزومی ندارد که هزینه بسیار سنگینی بپردازید.  می توانید با یک کلاه ‌گیس کوچک نیاز خود را برطرف کنید.

نحوه اتصال

نحوه اتصال کلاه گیس زنانه بسیار مهم است. برخی از آن ها کلاه گیس زنانه چسبی و برخی دیگر کلاه گیس زنانه توری شکل هستند. البته انواع اتصال کلاه گیس ها بسیار زیاد است. اما معمولا یا چسبی و یا توری هستند. شما باید متناسب با راحتی خودتان آن ها را انتخاب کنید. البته تمام این موارد در قیمت کلاه گیس زنانه تاثیرگذار است. پس به این مورد توجه کنید.

بپوشید تا مطمئن شوید

آن‌قدر که خرید حضوری کلاه گیس زنانه کارکرد دارد، خرید آنلاین مناسب نیست، چون باید کلاه‌گیس را روی سرتان بگذارید و از راحتی آن مطمئن شوید. منظور از راحتی این است که کاسه کلاه‌گیس جمجمه را در بربگیرد؛ اما باعث اذیت شدن آن نشود. برای مثال کلاه گیس کوتاه خود را بپوشید تا ببینید به فرم صورت شما می آِد یا خیر.

بسیاری از کلاه‌گیس‌ها نواری دارند که می‌توان از طریق آن اندازه‌شان را تنظیم کرد؛ اما بهترین انتخاب، کلاه‌گیسی است که بدون نیاز به تنظیم به‌خوبی روی سر بنشیند و اندازه دور آن با اندازه دور سرتان یکی باشد. چنانچه به دلیلی موهایتان را ازدست‌داده‌اید، یک محافظ زیر کلاه‌گیس بگذارید تا مبادا باعث خارش پوستتان شود.

اگر باوجود مو‌های خودتان و به دلیل ریزش بخشی از آن‌ها قرار است کلاه‌گیس را روی سر بگذارید، دقت داشته باشید که گیره یا شانه آن طوری نصب‌شده باشد که در دید نباشد. از گارانتی تعویض کلاه‌گیس مطمئن شوید. بعضی کلاه‌گیس‌ها در دقایق اول باعث بروز حساسیت نمی‌شوند و باید کمی زمان بگذرد تا از عدم بروز حساسیت مطمئن شوید.

منبع: کلاه گیس

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت