خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع رژیم های لاغری را بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید.


 
قيمت 0ريال

انواع رژیم های لاغری را بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید.
انواع رژیم های لاغری را بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

روش‌های زیادی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد که البته همه آنها قابل تایید و اعتماد نیستند. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم که ۴ نوع رژیم غذایی که در سال ۲۰۲۱ بیشترین دنبال کننده و بالاترین نمره را از منتقدین و دنبال کنندگان داشته‌اند نام برده و بررسی کنیم. این ۴ برنامه غذایی از جمله انواع رژیم لاغری کاملا علمی و معتبر جهان هستند که تحقیقات زیادی پیرامون آنها صورت گرفته. اگر به فکر کاهش وزن سالم هستید از این ۴ رژیم و دستورالعمل‌های آنها پیروی کنید.

بیش تر بخوانید: بهترین کلینیک لاغری در تهران.

وجترین چیست؟

افرادی که به اصطلاح وجترین هستند گوشت و گاهی دیگر غذاهای حیوانی را از سفره‌های خود حذف می کنند. همچنین یکی از اشکال گیاهخواری که با نام وگانیسم شناخته می‌شود دنبال کنندگان خود را به طور کلی از مصرف گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات و همه محصولات غذایی به دست آمده از حیوانات منع می‌کند به همین دلیل افراد که رژیم لاغری وگان دارند معمولا مواد غذایی کاملا محدودی دارند و دنبال کردن این رژیم با اینکه شایسته است برای همه قابل تحمل نیست.

بیش تر بخوانید: رژیم چاقی

رژیم کتوژنیک

با این حال، اگر از رژیم کتوژنیک پیروی میکنید، مطمئناً کالری دریافتی خود را کاهش میدهید، اما در عین حال چربیهای قبلی را میسوزانید و این بدان معنی است که کاهش وزن سریعتر و مؤثرتر است و برای سلامتی شما مضر نیست، به خصوص برای دورههای کوتاه برنامه غذایی 21 روزه کتو مدت. با این حال، همچنین میل شما به مصرف کربوهیدرات وجود دارد، و شما ممکن است به عنوان یک پاداش برای از دست دادن وزن تان بسیار زیاد بخورید. شما در این زمان وزن زیادی از دست خواهید داد زیرا کتوز به شما کمک می کند تا چربی ها را بسوزانید. رژیم کتوژنیک یک رژیم ساده برای اضافه کردن اصولی چربی به رژیم روزانه است. وقت کمی را برای تهیه شام در خانه بگذرانید. طرز تهیه 1. یک قاشق نمک و فلفل را به تخم مرغ ها اضافه کنید.

رژیم سالم‌خوری ۴۰ روزه

امروزه برخورداری از رژیم غذایی سالم و ساده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که تناسب اندام برای تمامی افراد بسیار حائز اهمیت است. توجه داشته باشید در این زمینه ورزش به تنهایی نمی‌تواند کمک‌کننده باشد و شما باید از رژیم غذایی سالم و مقوی استفاده کنید. در این زمینه بهره‌مندی از رژیم سالم خوری بهترین روش لاغری محسوب می‌شود

رژیم فستینگ چیست؟

رژیم فستینگ متناوب یا رژیم روزه داری متناوب یک رژیم لاغری شکم است که در آن به جای غذا خوردن به طور منظم در هر وعده باید در یک محدوده زمانی مشخص مانند روزه داری , با محدودیت کالری یا مقدار جزئی غذا خورده شود و بعد از این محدوده زمانی می توانید بدون محدودیت کالری و به طور کامل غذا میل کنید.

رژیم لاغری نظامی چیست؟

رژیم لاغری نظامی که تحت عنوان رژیم سه روزه نیز شناخته می شود، روشی مفید به منظور کاهش 10 پوند وزن در مدت زمان یک هفته است. در واقع این رژیم سه روز در هفته دنبال خواهد شد و چهار روز بعدی حالت استراحت است. این چرخه هر هفته تکرار می شود تا زمانی که فرد به وزن ایده آل خود برسد. گفته می شود که رژیم نظامی توسط متخصصین تغذیه آمریکایی و با هدف ایجاد تناسب اندام سریع در سربازان طراحی شده است. با این وجود رژیم مورد بحث، وابسته به هیچ سازمان نظامی و یا دولتی نیست.

البته این رژیم با نام های دیگری همچون رژیم ارتش، رژیم نیروی دریایی و یا حتی رژیم بستنی نیز شناخته می شود.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت