خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه کاشت ابرو طبیعی چقدر است ؟


 
قيمت 0ريال

هزینه کاشت ابرو طبیعی چقدر است ؟
هزینه کاشت ابرو طبیعی چقدر است ؟

کاشت ابرو با مشکل ریزش ابرو در بین خانم هایی مرتبط است که دلایل زیادی مانند استرس، سوء تغذیه، سرطان و شیمی درمانی دارد که باعث ریزش مو در ناحیه ابرو می شود و زیبایی هر فردی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. . بنابراین خانم ها به دنبال راه هایی برای داشتن ابروهایی شاد هستند.

اکثر خانم ها بر این باورند که فقط با خالکوبی و هشور می توانند به نتیجه دلخواه بر روی ابروهای خود برسند، اما متاسفانه این دو روش دارای معایبی هستند که بر ظاهر صورت تاثیر می گذارند، مانند فرم ابروهای مصنوعی، فرم ابروهای مصنوعی و … شکل ابرو بارزتر استفاده از رنگ های شیمیایی در طراحی ابرو محدودیت در مدل های ارائه شده ابرو، درد و خطرات ناشی از این روش است که ظاهر ابرو را غیر جذاب می کند. برای آشنایی با مزایای کاشت و ترمیم ابرو بهتر است به مراحل و نکات مختلف در مورد کاشت ابرو توجه کنید.

بیش تر بخوانید: کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ﺍبرو چیست؟

کاشت ابرو فرایندی بسیار شبیه به کاشت مو است که از آن برای رفع دائمی مشکلات ناشی از ریزش مو ﺍبرو یا طاسی ابرو استفاده می‌شود. در تعریف علمی، کاشت ابرو به عنوان یک روش درمان قطعی، دائمی و غیرتهاجمی شناخته می‌شود که می‌تواند کم پشتی ﺍبروها را برطرف کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کند.

در فرایند پیوند ﺍبرو، گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت، با استفاده از روش‌های خاصی مانند FUE، FUT یا SFUE که مشابه روش های کاشت مو است، از ناحیه کنار گوش برداشته شده و در امتداد ابرو کاشته می‌شوند. موهای کنار گوش از نظر ضخامت و نرمی، شباهت زیادی به موهای ابرو دارند؛ به همین دلیل نتایجی کاملا طبیعی را برای شما به ارمغان می‌آورند. همچنین در این فرآیند علاوه بر موها، ارگان‌های کوچک تولیدکننده مواد موردنیاز برای رشد تار موها نیز منتقل می‌شوند. همین موضوع است که باعث می‌شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی بمانند و موهای کاشته شده کاملا شبیه به موهای طبیعی هستند و رشد می‌کنند؛ بنابراین شما نیاز به اصلاح و کوتاهی ابروها بعد از کاشت خواهید داشت.

به دلیل دقت زیادی که در زمان قرار دادن گرافت‌ها و تعیین زاویه کاشت آن‌ها نیاز است؛ حتما باید این کار را نزد یک پزشک متخصص و باتجربه انجام دهید.

روش کاشت ﺍبرو انتخاب شده

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت نهایی کاشت ابرو، روشی است که برای برداشت گرافت‌ها از بانک و کاشت آن‌ها در محل مورد نظر استفاده می‌شود. برای این کار از روش‌های مختلفی مانند FUE، FUT، SUT و SFUE استفاده می‌شود.کاشت ابرو با روش FUT قدیمی‌ترین و در عین حال تهاجمی‌ترین روش برای کاشت ابرو است هزینه کمتری دارد. اما روش‌های FUE و SFUE به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته برای برداشت گرافت‌ها؛ قیمت بالاتری دارند.

کلینیک کاشت ابرو

میزان پیشرفته بودن دستگاه‌ها

کلینیک‌های مختلف با توجه به ابزارها و دستگاه‌هایی که برای کاشت ابرو استفاده می‌کنند؛ قیمت‌های مختلفی را برای انجام این عمل اعلام خواهند کرد. مسلما کاشت ابرو در کلینیک‌هایی با ابزارهای پیشرفته‌تر، گران‌تر است. همچنین در مواردی ممکن است یک کلینیک کاشت ﺍبرو طرح‌های تخفیفی را به مشتریان خود ارائه دهد یا برای مقرون به صرفه بودن این روش، پکیج‌هایی را برای ارائه به متقاضیان آماده کند.

شهر یا منطقه کلینیک

منطقه جغرافیایی کلینیک و یا مطب پزشک می‌تواند از فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو طبیعی باشد. همان طور که واضح است قیمت جراحی کاشت ابرو در شهرهای بزرگتر به دلیل برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته نسبت به شهرهای کوچکتر بیشتر است. همچنین این مسئله را می‌توان برای نواحی مختلف یک شهر هم در نظر گرفت.

آزمایش‌ها و داروهای مورد نیاز

هزینه های جانبی مثل آزمایش‌ها و داروهای مورد نیاز نیز بر قیمت نهایی کاشت ابرو موثر است. آزمایشات تجویز شده توسط پزشک معمولا شامل آزمایش خون، آزمایش هپاتیت، قند خون، تیروئید و … است که به برای اطمینان از سلامتی بیمار و میزان آمادگی او برای انجام عمل تجویز می‌شود. آزمایشات تجویز شده قبل از عمل باید انجام شده و نتیجه آن به پزشک تحویل داده شود. همچنین داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو و ضد تورم که پزشک بعد از انجام عمل تجویز میکند.

منبع: کلینیک کاشت ابرو

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت