خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با رژیم کانادایی و رژیم سه روزه بیش تر آشنا شوید.


 
قيمت 0ريال

با رژیم کانادایی و رژیم سه روزه بیش تر آشنا شوید.
با رژیم کانادایی و رژیم سه روزه بیش تر آشنا شوید.

اگر وزن دوباره به میزان سابق یا حتی بیشتر بازگردد نه‌تنها بافت چربی ازدست رفته بازنمی‌گردد، بلکه به‌جای آن بافت‌های چربی ‌جایگزین می‌شوند که بیشتر هم در اطراف شکم تجمع پیدا می‌کنند که اصلا وضعیت خوبی نیست. هرچه نسبت بافت چربی در بدن بالاتر باشد، سوخت‌و‌ساز کاهش پیدا می‌کند به‌همین دلیل در نوبت‌های بعدی که قصد کاهش وزن دارید، وزن‌تان به سختی کاهش پیدا می‌کند.

بیش تر بخوانید: رژیم شوک

عوارض رژیم کانادایی

یکی از عوارض رژیم کانادایی کم‌خونی و ریزش موست

 از مهم‌ترین عوارض این رژیم ۱۵ روزه می‌توان به اینها اشاره کرد:

· ریزش مو

· کم‌خونی

· کمبود ریز مغذی‌ها

· کمبود ویتامین B

· پوکی استخوان

· یبوست مزمن

· برهم خوردن تنظیم عادت ماهانه در خانم‌ها

· سنگ کیسه صفرا

· ابتلا به بیماری‌های عفونی

· عصبانیت‌های زودهنگام

· و

که در کمین افراد تابع رژیم کانادایی 15 روزه و چند روزه هستند.

مزایای رژیم کانادایی:

رژیم کانادایی به صورت مجانی در اینترنت موجود است و نیاز به هزینه برای دریافت آن وجود ندارد.

در زمان بسیار کوتاه باعث افزایش وزن زیادی می شود.

بیش تر بخوانید: رژیم چاقی

کات مهم در خصوص رژیم کانادایی

رژیم کانادایی

اندازه ها در ارژیم کانادایی بسایر مهم است ، منظور از یک واحد میوه ۱۰۰ گرم از آن میوه میباشد و اندازه ها با سایز یک عدد تخم مرغ مقایسه گردد. بعنوان مثال وقتی گفته میشود یک عدد سیب زمینی منظور یک سیب زمینی است که در ابعاد یک تخم مرغ باشد و نه خیلی بزرگ ، این مثال در مورد اندازه میوه ها هم صدق میکند.

با توجه به اینکه میوه ها براساس فصل تغییر میکند در صورتیکه میوه نوشته شده در دسترستان نبود میتوانید به جای آن از یک عدد خیار استفاده نمایید.

در صورتیکه علاق ای به مصرف روغن زیتون ندارید ، میتوانید به ازای هر قاشق روغن زیتون از ۵ عدد زیتون متوسط استفاده نمایید. توصیه میشود روغن زیتون و یا زیتون را برای جلوگیری از خراب شدن پوستان در این رژیم حتما مصرف نمایید.

نحوه کاهش وزن سریع در 3 روز

به نظر شما آیا رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه یا رژیم لاغری 10 کیلو در یک ماه، قابل‌انجام است؟! با ازدست‌دادن سریع این وزن، به بدن آسیبی نمی‌رسد؟! بر روی لینک موردنظر کلیک کرده تا به جواب این سؤالات برسید و اما نحوه رژیم لاغری سه روزه:

تغییرات طبیعی رژیم غذایی

تاحدامکان از مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه، برنج قهوه‌ای، مرغ پخته و ماهی استفاده کنید. این غذاها رژیم غذایی شما را با ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و تعدادی دیگر از مواد مغذی غنی می‌کنند. اضافه‌کردن میوه‌ها و سبزیجات تازه در رژیم غذایی، روند کاهش وزن شما را رژیم لاغری سریع می‌کند، زیرا بدن شما کالری ناخواسته را از غذاهای ناسالم مانند غذاهای سرخ شده و فست‌فود دریافت نمی‌کند.

رژیم غذایی نظامی

رژیم غذایی سه‌روزه یا رژیم نظامی به نام رژیم غذایی کم‌کالری است که هدف آن کاهش دریافت کالری در روز (870) است و به شما کمک می‌کند تا 10 پوند (4.5 کیلوگرم) را در سه روز کاهش دهید. این برنامه غذایی سه‌روزه شامل برنامه‌های غذایی تنظیم شده برای هر وعده‌غذایی است که برای هر سه روز متفاوت است.

بیش تر بخوانید: بهترین روش لاغری

روتین ورزش

 یک ورزش 60 دقیقه‌ای در روز بسیار مهم است. چه 20 دقیقه سه بار در روز بدوید یا یک ساعت روی دستگاه، بدن شما برای کاهش وزن در سه روز نیاز به سوزاندن حدود 1700 کالری (بیش از میزان مصرف روزانه خود) دارد. هرچقدر فعالیت‌های بیشتری انجام دهید، کالری بیشتری می‌سوزانید. مثلاً یک ساعت بسکتبال کامل می‌تواند بیش از 800 کالری بسوزاند.

طبق گفته کالج پزشکی ورزشی آمریکا، ممکن است برای لاغری در 3 روز به 60 تا 90 دقیقه فعالیت در روز نیاز داشته باشید. همچنین می‌توانید تمرینات اینتروال را در فعالیت قلبی روزانه خود بگنجانید. تناوب بین دویدن و پیاده‌روی به مدت 20 دقیقه در روز می‌تواند به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید.

منبع: فیت بادی کلینیک

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت