خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری شکم چیست؟


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری شکم چیست؟
رژیم لاغری شکم چیست؟

رژیم لاغری شکم را افراد زیادی دنبال می کنند. اضافه وزن و چاقی یکی از مشکلات رایج در دنیای مدرن امروزی هست و تقریبا بیشتر افراد با این مشکل مواجه هستند. حتی افرادی که از تناسب اندام نسبی برخوردار هستند باز هم با چربی دور شکم و پهلو ها مواجه میشن و تمایل دارند به هر نحوی که هست این چربی‌ های اضافی و مزاحم رو از بین ببرند و تناسب اندام خوبی برای خود ایجاد کنند!

برای از بین بردن چربی دور شکم و پهلو، علاوه بر اینکه لازم هست از تمرینات ورزشی مخصوص برای این قسمت از بدن استفاده کنید، باید تغییراتی رو هم در رژیم غذایی خودتون به وجود بیارید و با استفاده از یک برنامه غذایی درست و اصولی، گام موثری رو در جهت لاغری شکم و پهلو بردارید.

بیش تر بخوانید: بهترین روش لاغری

ما در این بخش از زیبامون دات کام به مواد غذایی موثر در لاغری شکم و پهلو و همچنین مواد غذایی مضر برای کاهش چربی شکم و پهلو اشاره کردیم. با ما همراه باشید و با استفاده از این نکات کاربردی و موثر، خیلی سریع و راحت به هدف خودتون یعنی آب کردن چربی شکم و پهلو دست پیدا کنید.

کم کردن کربوهیدرات در برنامه غذایی

تحقیقات نشان داده، افرادی که کربوهیدرات خیلی کمی رو در برنامه غذایی خودشون دارند، دور کمر باریک ‌‌تری نسبت به سایر افراد خواهند داشت. پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدارت به معنی افزایش پروتئین در رژیم غذایی هست و تحقیقات در این زمینه ثابت کرده که استفاده از مواد غذایی پروتئینی مثل تخم مرغ، ماهی، غذاهای دریایی، حبوبات، گوشت، آجیل و لبنیات تاثیر خوبی در کاهش چربی شکم و پهلو داره و شما رو برای مدت زمان طولانی‌تری سیر نگه میداره و همچنین تاثیر خوبی در افزایش سوخت و ساز بدن داره.

علاوه بر این، رژیم غذایی سرشار از پروتئین باعث حفظ توده عضلانی بدن میشه و انرژی مورد نیاز بدن برای انجام تمرینات ورزشی مخصوص شکم و پهلو رو هم فراهم میکنه.

بیش تر بخوانید: انواع رژیم لاغری

معرفی برنامه برای رژیم لاغری شکم

تمرینات هوازی را در برنامه روزانه خود قرار دهید

اگر می‌خواهید به سرعت چربی بسوزانید، تمرینات کاردیو امکان پذیر نیست.  مطالعات نشان می دهد که این موثرترین شکل ورزش برای کاهش چربی شکم است. در رژیم لاغری شکم علاوه بر حذف غذاهای کربوهیدرات باید ورزش های خاصی نیز انجام دهید.

با سوزاندن کالری های زیاد، سلامت عمومی شما بهبود می یابد.  بنابراین، شروع به انجام تمرینات با شدت بالا مانند دویدن، شنا یا کلاس های هوازی کنید، اما به خاطر داشته باشید که تکرار و مدت زمان برای نتایج رضایت بخش ضروری است.

کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید

برای کاهش چربی در ناحیه شکم و داشتن سلامت متابولیک خوب باید از مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده خودداری کرد.

 برای داشتن رژیم لاغری شکم لازم نیست به یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات سخت پایبند باشید، اما باید با کربوهیدرات های فرآوری نشده جایگزین شود.  به جای نان سفید، برنج سفید و نوشابه، سبزیجات و غلات کامل مصرف کنید.

رژیم ۷ روزه جنرال موتورز

رژیم لاغری 7روزه جنرال موتورز شامل یک برنامه غذایی ۷ روزه است. هر روز بر روی یک گروه خاص غذایی یا غذا تمرکز می شود.

GM مخفف General Motors است. برخی منابع ادعا می کنند که شرکت جنرال موتورز این برنامه رژیم غذایی را برای کمک به کارکنان خود در کاهش وزن تهیه و تأیید کرده است.

رژیم جنرال موتورز با استفاده از روش های مختلفی باعث کاهش وزن می شود از جمله:

· در این رژیم فرد تشویق به خوردن میوه و سبزیجات می شود که غذاهای سالم و کم کالری هستند.

· اجازه خوردن غذاهای فرآوری شده و قند وجود ندارد.

· استفاده از کربوهیدراتهای تصفیه شده مجاز نیست.

· میزان کالری روزانه فرد را کاهش می دهد.

افرادی که رژیم جنرال موتورز را دنبال می کنند می توانند وزن خود را کاهش دهند زیرا فرد کالری کمتری دریافت می کند. با این وجود بعید نیست که سالم ترین روش برای لاغری باشد. بدن هر فرد متفاوت است بنابراین ممکن است نتایج متفاوتی را تجربه کنند.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت