خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاشت ابرو به روش FUT


 
قيمت 0ريال

کاشت ابرو به روش FUT
کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش های کاشت ابروی طبیعی است. افرادی که ابروهایشان ریخته یا کم پشت شده است و یا به طور مادرزادی ابروی پرپشتی نداشته اند معمولا از این روش برای کاشت ابرو استفاده می کنند.

انواع روشهای کاشت ابرو

ابروها بخش مهم و پر طرفداری در صورت هستند. بعد از  کاشت مو  ، کاشت ابرو پر خواهان ترین کاشت موی طبیعی است.کاشت ابرو روشی بی‌خطر و راه حلی موثر و دایمی برای ریزش ابرو می‌باشد. در این روش از موهای طبیعی برای پر پشت کردن و ترمیم ابرو استفاده می شود. در واقع این روش پیوند طبیعی مو می باشد و از موهای مقاوم به ریزش خود فرد برای پیوند به ناحیه ابروها استفاده می شود.

بیش تر بخوانید: داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

انواع روشهای کاشت ابرو

کاشت  ابرو با روش FUE

فرآیند کاشت ابرو به روش FUE همانند روش کاشت مو است. به منظور رسیدن به حداکثر تراکم ابرو اغلب لازم است که این روش را تکرار کنید. از آنجایی که موها در ابرو از پوست سر گرفته و کاشته می‌شوند، هنگامی که رشد می‌کنند، باید چیده شوند تا طول ابروی موجود حفظ شود. هدف از این روش حفظ یک ظاهر طبیعی، ضخیم شدن و حفظ خطوط طبیعی و جهت رشد مو است. بر خلاف مو در سر، که عمدتا در همان جهت رشد می‌کند، ابروها، در ناحیه بسیار کوچکتر، در چندین جهات مختلف رشد می‌کنند. موی سر معمولا در زاویه ۴۵ درجه رشد می‌کند در حالی که موهای ابرو پیرو سطح پوست رشد می‌کنند. موها در ابروها از فولیکول‌های فردی رشد می‌کنند نه مانند موهای روی سر که واحدهای فولیکولی حاوی ۱ تا ۴ مو دارند. مرحله anagen (مرحله رشد)، که در پوست سر تا ۷ سال دوام دارد، در ابرو فقط ۴ ماه دوام دارد.

بیش تر بخوانید: سن کاشت ابرو

کاشت ابرو با روش FUT

در روش کاشت ابرو با روش fut  اغلب از روش نوار FUT برای برداشتن تک نوار از بافت مو از پشت سر استفاده می‌شود. این به دقت تشریح شده است؛ فولیکول‌های تکی استخراج می‌شوند؛ و چیده می‌شوند در حالی که ساختارهای وخیم حفظ می‌شوند و به دقت در برش‌های ایجاد شده در امتداد ابرو کاشته می‌شوند. یک ابروی متوسط بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ تار مو دارد و یک کاشت ابروی حرفه‌ای شامل کاشت هر تار مو بصورت جداگانه است؛ هر تار مو بصورت دقیق دستکاری می‌شود تا از قرار گرفتن آن در جهت رشد طبیعی مو اطمینان حاصل شود. این روش تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

بیش تر بخوانید: کاشت ابرو با روش fit

کاشت طبیعی ابرو به روش sut

در طریقه پیوند ابرو اولین مرحله ، طراحی و زاویه سازی ابرو ها میباشد که علاوه بر چهره سازی و زاویه دهی طبیعی با تائید نهایی فرد صورت میگیرد .

مرحله بعدی از طریقه کاشت ابرو برداشت گرافت ها می باشد که با استفاده از دستگاه انجام می گردد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو

کلینیک‌هایی که تجربه‌ی زیادی در کاشت مو دارند، لزوماً کلینیک مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. کاشت موی صورت با کاشت موی سر تفاوت زیادی دارد.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت