خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاشت ابرو بهترین روش برای تغییر


 
قيمت 0ريال

کاشت ابرو بهترین روش برای تغییر
کاشت ابرو بهترین روش برای تغییر

کاشت ابرو طبیعی متد جدید؛ حتماً شما هم توجه کرده‌اید که در چند سال اخیر مدل‌ها، افراد مشهور و به بیانی دیگر اکثر افراد طرفدار ابروهای پرپشت و ضخیم شده‌اند می‌توان گفت این موضوع نگرانی را برای کسانی که ابرو های پرپشتی داشته و همیشه دغدغه‌ی برداشتن و باریک کردن آن را داشتند از بین برد، اما باعث یکی از دغدغه های کسانی شد که ابروهایی کم پشت و نازک دارند؛ که می‌تواند به دلیل افزایش سن یا به دلیل برداشتن بیش از حد و ژنتیک کم مویی باشد راه‌حل‌های درمانی بسیاری در این زمینه وجود دارد که با تجویز پزشک متخصص می‌توان این مشکل را پیگیری نمود که البته در بیشتر اوقات نتیجه حاصل از این درمان‌ها یا موقت بوده و یا با نتیجه‌ی دلخواه شما، فاصله بسیار زیادی دارد.

بیش تر بخوانید: بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران

یکی از بهترین راه‌ها برای پرپشت کردن ابرو و یا تغییر مدل آن برای افرادی که دارای ابروهای کم پشتی هستند یا بخشی از ابرویشان دچار ریزش مو و طاسی شده است کاشت ابروی طبیعی، قابل رشد و دائمی است. کاشت ابروی طبیعی می‌تواند راه حل مناسبی برای پوشش دادن و مخفی کردن انواع اِسکار نیز باشد. در مواردی که ناحیه ابروی فرد اسکار ناشی از سوختگی، آکنه یا زخم، برش، بخیه و یا جراحی وجود دارد و این امر باعث نارضایتی او شده است می‌توان با کاشت ابرو این نواحی را پوشش داد برای آنکه موهای کاشته شده بر روی انواع اسکارها رشد کرده و مثل یک ابروی طبیعی شود، ابتدا باید از وجود خون رسانی زیر پوست ناحیه اِسکار مطمئن شوید. این امر با یک معاینه ساده توسط متخصص قابل تشخیص است.

بیش تر بخوانید: اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو که به طور معمول باید توسط متخصص جراحی زیبایی انجام شود با استفاده از موهای سایر نقاط بدن و کاشت بر روی ابرو، انجام شده که مشکلات باریکی ابروها و فضاهای خالی آن به خوبی رفع می شود. این نوع درمان یک نتیجه رضایتمند را برای افراد به همراه دارد، زیرا، ماندگاری بالاتر و شاید دائمی را دربر داشته باشد.

با توجه به اینکه هر عمل زیبایی دارای عوارض مختلفی است، کاشت ابرو نیز ممکن است عوارضی را برای افراد به همراه داشته باشد، که انجام مشاوره های لازم قبل از انجام کاشت ابرو با پزشک، ضروری است. پزشک در این رابطه باید تمام خطرات یا عوارضی را که ممکن است برای فرد پیش بیاید به او متذکر شده تا فرد بتواند در جهت انجام کاشت یا پیوند ابرو، با آگاهی کامل اقدام کند.

بیش تر بخوانید: کاشت ابرو به روش fut

برای کاشت ابرو حرفه ای و طبیعی نیاز است که به بهترین متخصص پوست و مو مراجعه نمایید و مشاوره های قبل از کاشت را دریافت کنید. ایشان با دقت ابروها، جنس مو، جنس پوست را بررسی می کند و با مهارت کلیه مواردی که مورد نیاز است را تحت معاینه قرار می دهد. یپش مشاوره ای صادقانه در رابطه با میزان موفقیت کاشت ابروهایتان ارائه می نماید. می توانید در جلسه مشاوره از پزشک بخواهید که فرم ایده آلتان را نیز مورد بررسی قرار داده و نتیجه ای نسبی از میزان موفقیت این عمل جراحی را به شما اعلام نماید.

ویژگی‌های مهم در کاشت ابرو

موهای ابرو چند ویژگی‌ بسیار مهم دارند که در کاشت ابرو طبیعی باید توجه زیادی به آن‌ها شود

· جهت رشد مو ابرو: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ابرو جهت آن است. جهت ابرو طبیعی موردی است که در کاشت ابرو باید به آن دقت شود.

· زاویه قرارگیری ابرو: زاویه‌ی قرارگیری ابرو بدین گونه است که رشد فولیکول آن به صورت زاویه‌دار می‌باشد تا مو روی صورت بخوابد.

· موی ابرو به صورت تکی رشد کرده و مانند موی سر از دسته‌های چند تایی تشکیل نشده است.

· چرخه‌ی رشد موی ابرو با موهای سر متفاوت است.

توجه به تمامی این نکات کاشت ابرو طبیعی را نیازمند مهارت دقت خاصی می‌کند که هر کلینیکی نتیجه‌ای متفاوت از دیگری داشته باشد. پس بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که نتیجه‌ی آن مطابق میل‌تان باشد.

منبع: https://www.drmattab.ir/

 

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت