خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کلاه گیس مردانه چسبی


 
قيمت 0ريال

کلاه گیس مردانه چسبی
کلاه گیس مردانه چسبی

استفاده و خرید کلاه گیس مردانه چسبی بهترین گزینه برای کسانی است که از طاسی سر رنج می برند، بسیار مناسب است؛ زیرا کاملاً طبیعی تولید شده اند.

کلاه گیس مردانه چسبی

همانطور که می دانید امروزه به دلیل وجود داروها و حتی برخی مواد غذایی شیمیایی بسیاری از افراد دچار ریزش مو هستند. استفاده از کلاه گیس مردانه چسبی درصد زیادی به افراد کمک می نماید تا ریزش موهای خود را بپوشانند. این کالاها قدمتی دیرینه داشته و به دلیل مزیت های زیادی که دارند خیلی ها به استفاده از آن روی می آورند.

همانطور که از اسمشان پیداست قسمت داخلی آن ها به لایه ای از چسب مجهز بوده که با قرار گرفتن بر روی سر و استفاده نمی افتند. تولید کلاه گیس راحت انجام می گیرد و خیلی ها با تولید و فروش آن ها کسب درآمد می کنند.

بیش تر بخوانید: مراقبت از موهای فر

خرید کلاه گیس مردانه چسبی

اگر قصد خرید کلاه گیس مردانه چسبی را دارید پیشنهاد می شود معیارهای زیر را در نظر بگیرید. از مهمترین آن ها توجه به مدل موی کلاه گیس می باشد و انتخاب آن را با توجه به فرم و رنگ صورت خود انجام دهید. معمولاً مو آن ها در مدل های بلند و کلاه گیس کوتاه موجود هستند و انتخاب آن را با توجه به نیاز خود انجام دهید.

رنگ آن ها مهم بوده و بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که بتوان آن را در تمامی مجالس و مکان ها استفاده نمود، نظیر رنگ های تیره. تمام قسمت های مختلف و حتی چسب آن را بسنجید و نوع اصلی آن ها را انتخاب نمایید.

مزایا و معایب استفاده از کلاه گیس زنانه

کلاه گیس از الیاف مو در دو نوع طبیعی و مصنوعی تهیه می‌شود و در میان خانم‌ها رایج تر است. از جمله مزایای استفاده از کلاه گیس می‌توان به قیمت ارزان نسبت به روش‌های ترمیمی مو اشاره کرد. حساسیت‌های پوستی، قارچ‌ها و تجمع میکروب‌ها نیز از معایب استفاده از کلاه گیس‌های زنانه بشمار می‌آیند.

بیش تر بخوانید: کلاه گیس شیمی درمانی

انواع کلاه گیس

کلاه گیس‌ها دو نوع هستند. یا از الیاف مصنوعی درست می‌شوند یا از موهای طبیعی انسان. نمونه‌ای که در آن‌ها از موهای مصنوعی استفاده می‌شود، سبک‌تر و بهداشتی‌تر از آن‌هایی هستند که با موی طبیعی ساخته شده‌اند اما چون از نظر ظاهری مصنوعی به نظر می‌رسند، افراد معمولا تمایلی به استفاده از آن‌ها ندارند. توجه داشته باشید که اگر کلاه گیس با موی طبیعی انسان درست شده باشد، دقیقا مانند موی طبیعی انسان، کم کم آلودگی محیط بر آن اثر می‌گذارد و ممکن است میکروب و قارچ به آن نفوذ کند و سلامت پوست را در معرض خطر قرار دهد بنابراین باید همانند حفظ بهداشت موهای طبیعی به آن‌ها توجه داشت. از این رو شامپو زدن و شستشوی مداوم آن‌ها به خصوص در فصل گرما که تعریق و امکان بروز آلودگی‌ها بیشتر است، ضروری است.

مزایا و معایب استفاده از کلاه گیس

برای مزایایی که این الیاف مو می‌تواند داشته باشد موراد زیر ذکر می‌گردد:

· استفاده آسان

· برگشت‌پذیری سریع بودن در صورت نارضایتی فرد

· افزایش اعتماد به نفس

· نگهداری و شستشوی کلاه گیس آسان

· قیمت نسبتا ارزان‌ نسبت به کاشت مو و روش‌های ترمیمی دیگر

منبع: کلاه گیس

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت