خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع ورزش برای لاغری ران و ساق پا


 
قيمت 0ريال

انواع ورزش برای لاغری ران و ساق پا
انواع ورزش برای لاغری ران و ساق پا

لاغری پاها یکی از دغدغه های هر روزه افرادی است که از اندام پایین تنه خود راضی نیستند. باید بگوییم که چربی های انباشته شده در قسمت پاها سخت تر باقی نواحی آب می شوند. به همین دلیل باید به دنبال یک ورزش برای لاغری ران و ساق پا باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از این روش ها آشنا خواهید شد.

بهترین زمان ورزش برای لاغری

قبل از پرداختن به انواع این ورزش های لاغری پا لازم است که شما بهترین و مناسب ترین زمان را برای ورزش یشناسید. انتخاب بهترین زمان ورزش برای لاغری می تواند تاثیر بسزایی در لاغری و کاهش وزن شما داشته باشد. برای مثال اگر شما ورزش برای لاغری ران و ساق پا را در بهترین زمان ممکن انجام دهید می توانید بهترین نتیجه را نیز بگیرید.

اگرچه پیاده روی در ساعات مختلف روز می‌تواند به لاغر شدن کمک کند، اما به دلایل مختلفی بهترین ساعت برای پیاده روی اول صبح است:

وقتی صبح ها پیاده روی کنیم بدن ما به ۲ دلیل تمایل بیشتری برای چربی سوزی دارد.

روش هایی برای لاغری ران و باسن

یکی از قسمت های اندام که زیبایی خاصی به بدن می بخشد قسمت ران و باسن می باشد که اگر خوش فرم باشند هم حس خوبی به ما می‌دهند هم در انتخاب راحتر لباس به ما خیلی کمک می کنند

اما برای لاغری ران و باسن و در کل لاغری تمام قسمتهای بدن شما دو راهکار دارید

1-حرکات ورزشی

2-رژیم غذایی

دو نکته مهم برای لاغری ران و باسن

نکته اول

لطفاً اگر فکر یک شب لاغر شدن و یا دنبال لاغری با دارو و مکمل هستید همین الان این مقاله را ببندید زیرا که در این مقاله هدف ما لاغری شما از طریق برنامه ورزشی و رژیم غذایی بدون عوارض میباشد

نکته دوم

استمرار و ادامه این برنامه هست که باعث می‌شود شما به نتیجه دلخواه خود برسید.

حرکات ورزشی مناسب برای لاغر کردن ران

منظور از ورزش های قدرتی، تمریناتی هستند که به افزایش قدرت و استقامت عضلات کمک می کنند. تمرینات قلبی-عروقی، تمریناتی هستند که به افزایش ضربان قلب و دفع چربی از بدن کمک می کنند.

با ترکیب این دو نوع تمرین، شما می‌توانید هم از لحاظ استقامتی و هم از لحاظ قدرتی تقویت شوید و به سوختن چربی‌های اضافی در ران‌های خود کمک کنید. الویت بسیاری از کسانی که به تناسب اندام فکر می‌کنند لاغری ران و کوچک کردن باسن است.

ورزش های لاغری ران ها

این سوال در مورد چگونگی کاهش وزن در پاها مدام مطرح می شود. در نتیجه، افراد زیادی در جستجوی مؤثرترین راه‌های کاهش چربی ران هستند. در ادامه پنج مورد از موثرترین و آسان ترین تمرینات لاغری داخلی و خارجی ران آمده است. ب

اسکوات

اگر می خواهید روی ران ها، باسن، همسترینگ و چهار سر ران خود کار کنید، اسکوات یکی از موثرترین تمرینات است. نکته اینجاست که اسکوات نه تنها برای کاهش چربی ران شما مفید است بلکه در ساخت عضلات و بهبود حجم عضلانی نیز حیاتی هستند. انواع مختلفی از اسکات وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بیشترین بهره را از این تمرین ببرید. این تمرینات در جلسات ورزش گروهی در خانه فیت بادی باصحیح ترین شیوه زیر نظر مربی اجرا می شوند.

اسکوات پایه

همانطور که از نام آن پیداست، در این تمرین نیاز است که کمی خم شوید، انگار در حال چمباتمه زدن هستید. این پایه و اساس تغییرات اسکات است. بنابراین، قبل از انجام سایر تغییرات اسکوات، باید به آن مسلط شد.

با این حال، توضیج این کار برای برخی آسان تر از انجام آن است. بسیاری از افراد، به خصوص مبتدیان، اسکات اولیه را به درستی انجام نمی دهند. بنابراین، ممکن است بیشتر آنها از عدم نتیجه یا افزایش درد زانو شکایت داشته باشند.

منبع: https://www.sira.fit/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت