خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

در خرید هر نوع کلاه گیس چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟


 
قيمت 0ريال

در خرید هر نوع کلاه گیس چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟
در خرید هر نوع کلاه گیس چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

افراد زیادی هستند که به  علت شرایط خاص ناچار به خرید کلاه گیس مردانه رای  رفع طاسی موهای خود خواهند شد متاسفانه کلاه گیس با ظاهر غیر طبیعی و غیر حرفه ای خود تاثیر منفی بر ظاهر  و اعتماد به نفس افراد میگذارد و افراد ترجیح میدهند از ان استفاده نکنند .زمانی ریزش موها به علت عوامل مختلفی مانند بیماری خاص مثل آلوپسی از بین رفته و امکان رشد مجد را ندارد و یا در شرایطی افراد تحت  درمان شیمی درمانی موهای خود را ر دراز مدت از دست میدهند در چنین حالت هایی امکان استفاده از روش های درمانی خاص وجود ندارد و افراد نمیتوانند از روش های دارو درمانی و یا کاشت مو استفاده کنند در چنین شرایطی کلاه گیس پیش روی آن ها بوده که توصیه میشود افراد به علت معایب بالای این روش از آن استفاده نکنند و جایگزین آن یعنی روش عالی کلاه گیس طبیعی برای درمان مشکل خود استفاده و انتخاب نمانید.کلاه گیس مردانه نه تنها این روزها بلکه از زمان های دور مورد استفاده مردانی بوده است که از ریزش موی سر خود عذاب می کشیدند. این اشخاص جای خالی موی سر خود را با انواع کلاه گیس مردانه جبران می کردند.

چرا خرید کلاه گیس

ظاهری طاسی سر برای هر فردی خوشایند نیست، از این رو راه چاره استفاده از اکستنشن مو، پروتز مو، کاشت موی طبیعی یا خرید کلاه گیس مردانه طبیعی و یا مصنوعی است. کلاه گیس یک مجموعه از تارهای موی طبیعی یا مصنوعی است که به همدیگر بافته یا چسبیده است. این روزها انواع کلاه گیس های کوچک ساخته می شود تا تنها بخشی از سر را که دچار طاسی و کم مویی شده است، پوشش دهد.

انواع کلاه گیس

کلاه گیس‌ها دو نوع هستند. یا از الیاف مصنوعی درست می‌شوند یا از موهای طبیعی انسان. نمونه‌ای که در آن‌ها از موهای مصنوعی استفاده می‌شود، سبک‌تر و بهداشتی‌تر از آن‌هایی هستند که با موی طبیعی ساخته شده‌اند اما چون از نظر ظاهری مصنوعی به نظر می‌رسند، افراد معمولا تمایلی به استفاده از آن‌ها ندارند. توجه داشته باشید که اگر کلاه گیس با موی طبیعی انسان درست شده باشد، دقیقا مانند موی طبیعی انسان، کم کم آلودگی محیط بر آن اثر می‌گذارد و ممکن است میکروب و قارچ به آن نفوذ کند و سلامت پوست را در معرض خطر قرار دهد بنابراین باید همانند حفظ بهداشت موهای طبیعی به آن‌ها توجه داشت. از این رو شامپو زدن و شستشوی مداوم آن‌ها به خصوص در فصل گرما که تعریق و امکان بروز آلودگی‌ها بیشتر است، ضروری است. همچنین در صورت خرابی می توانید از تعمیر کلاه گیس استفاده کنید.

اندازه‌های مختلف کلاه گیس زنانه

کلاه گیس زنانه کوتاه: این مدل از کلاه گیس ها برای افرادی که به موی کوتاه علاقه دارند بسیار پر کاربرد خواهد بود، بلندی و اندازه کلاه گیس کوتاه هم تا زیر گوش و یا روی گردن می باشد.

کلاه گیس زنانه متوسط: اگر جزو آن دسته از خانمهایی هستید که نه به موی بلند علاقه دارید و نه به موی خیلی کوتاه، پیشنهاد ما به شما خرید کلاه گیس متوسط می باشد؛ که اندازه آن هم تا روی شانه و یا تا حدی پایین‌تر خواهد بود.

کلاه گیس زنانه بلند: عده ای هم بر این عقیده اند که زن بودن یعنی موی بلند داشتن. در نتیجه ترجیح می‌دهند که همواره موهایشان بلند باشد و یا اینکه اگر از کلاه گیس زنانه استفاده می‌کنند خرید مدلهای بلند را ترجیح می‌دهند. اندازه این کلاه گیس ها تا روی کمر و یا زیر باسن می باشد.

منبع: کلاه گیس

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت