خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت دندان در شرایط حساس


 
قيمت 0ريال

لمینت دندان در شرایط حساس
لمینت دندان در شرایط حساس

در دنیای امروز، داشتن دندان‌های زیبا و سالم برای اکثر مردم اهمیت زیادی دارد. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه دندان‌پزشکی، دو روش محبوب برای بهبود ظاهر دندان‌ها عبارت‌اند از: کامپوزیت و لمینت دندان. هر دو روش می‌توانند دندان‌هایی با حالت طبیعی و درخشان به شما هدیه دهند، اما هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایبی هستند که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد استفاده از کامپوزیت یا لمینت بدانید. در ادامه این مطلب شما را برخی از موارد مرتبط با لمینت از جمله لمینت دندان بدون تراش و لمینت دندان پر شده آشنا خواهیم کرد.

لمینت دندان بدون تراش

لمینت ها در حالت کلی به دو نوع کامپوزیتی و سرامیکی دسته بندی می شوند اما برای نصب هر دو آنها نیاز به تراش دندان خواهد بود و به همین دلیل برخی از مردم اینگونه عمل زیبایی دندان را کمتر انجام می دهند چرا که در این صورت مینای دندان نیز تراشیده شده و لمینت بر روی دندان بدون مینا قرار خواهد گرفت. لمینت بدون تراش نوع دیگری از تکنولوژی زیبایی دندان است که در آن نیازی به تراشیدن دندان نبوده و لمینت به صورت کامل بر روی دندان های فرد قرار می گیرد. توجه داشته باشید که در این روش هم مقدار کار کمتری انجام شده و هم می توان با سرعت بیشتری زیبایی دندان ها را به دست آورد. البته از لمینت بدون تراش  به هیچ وجه نباید انتظار دندان های طبیعی یا لمینت کاری شده را داشت چرا که ضخامت این نوع لمینت ها کم بوده و به همین دلیل هم مقاومت کمتری داشته و هم پوشش دهی ضعیف تری دارد.‌ البته لمینت دندان بدون تراش یکی از خدمات جدید دندانپزشکی است و برای انجام آن حتما باید مراکز معتبر را انتخاب کرده باشید.

بیش تر بخوانید: زبان جغرافیایی

لمینت دندان پر شده

لمینت دندان پر شده برای کسانی که دندان های خودشان را پر کرده اند و حالا به دنبال راهی برای بهتر کردن ظاهر دندان ها هستند، به کار می رود. معمولا لمینت کردن دندان هایی که پر شده اند، باید با طی کردن یک سری مراحل و موارد انجام شود. در اینجا می خواهیم تا این مراحل و موارد را بررسی کرده و تمامی نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد را بیان کنیم. با این کار شما می توانید به خوبی در زمان انتخاب کردن نوع لمینت و نحوه انجام آن تصمیم گیری کنید و مشکلی از این بابت نداشته باشید. به طور کلی پر کردن دندان به منظور ترمیم دندان پوسیده انجام می شود.

ترمیم دندان پوسیده

اکثر افراد حداقل یک بار در طول زندگی شان دندان درد را تجربه میکنندو منشا دندان درد در سنین مختلف به دلایل مختلفی بستگی دارد که یکی از این دلایل پوسیدگی دندان است. پوسیدگی دندان را میتوان جز یکی از شایع ترین دلایل مراجعه افراد به کلینیک های دندان پزشکی طبقه بندی کرد.

منبع: https://www.karajdentists.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت